Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک دوستانه



جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



ــــ*ـ*ـ*ـ*ـ*ـ*ـ*ــــــ محمّد رسول ــــــ*ـ*ـ*ـ*ـ*ـ*ـ*ـــــ
اوف ! این تبلیغ جدید شبکه دو رو دیدید؟! یه بچه یا یه پیرمرده میان آرم شبکه دو رو روی یه شیشه میکشن!
چقد دوست داشتید جای اونا بودید ؟!
لامصب نقاشیشون شبیه همه چبی هست الا ارم شبکه دو !!
فرستنده : محمّدرسول




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



از این تریبون
اعلام میکنم :
تمامیه خواهران و برادرانی که
ادعای تنهایی دارن..
وای به حالتون
روز ولنتاین اینجا نباشین o.O
حواسم بهتون هست بعلهههههه :))
فرستنده : شـــــورشـی(نادیا)




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



عاقا پدربزرگ دوستم خدابیامرزتش عمرشو داده بود من(آره به خودم داد حرفیه؟)
منم اومدم دلداری بدم
جای اینکه بهش بگم این شتریه که در خونه ی هر کسی میخوابه
گفتم این شتریه که روی هر کسی میخوابه!!!
دوستم:(
من:|
شتر:))
ضرب المثل:D
فرستنده : lover




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



سلام بچه ها
بعد دو ماه دوباره برگشتم به جمع با صفا خوش خنده ایها تا با هم بریم به جنگ دهه هشتادیا
صفاتونو عشقه دهه های 60و70
فرستنده : عرفان




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



عاغا من ده ساله بودم داداشم به مرخصی آمده بود(یعنی سربازبود)موقعی که میخواست حموم بره برای پاچه خواری من هم رفتم که مثلا ماساژش بدم بعدازاینکه روی زمین درازکشید اول کمی بادست وررفتم بعدصابون زدم وباپارفتم روپشتش پامو که گذاشتم روی کتفش دوتاپام لیز خورد باباسن اومدم روسرش دماغش چسبید به کف درعرض ایکی ثانیه ازحموم بیرون پریده تادوروز خونه نیومدم تاآبا ازاسیاب بیفته. (یعنی همچون برادردلسوزم من)
فرستنده : متین




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



طرف سخنم با دوستان خودمه
همون هایی که بهم میگن توبه به تو نیومده
همون هایی که دم از معرفت میزنند ولی یه ذره بوی معرفت به دماغشون نخورده
آره داداش منم مست میکردم
هر جا دعوا بود یه طرف قضیه من بودم
هرجاکار شری بود منم بودم
ولی............
من مثل شما چشم دنبال دختر نبود
من چشم دنبال خواهر دوستم نبود که باهاش دوست شم بعد.......
آره داداش من مثل شما نبودم ونیستم
الان فکر من شده حرم امام رضا
فرستنده : پاشنه طلا




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



عاقا دقت کردید اس ام اس های تنهایی کمتر از قبل لایک میخوره
دمش گرم خوش خنده همه رو از تنهایی در اورده دیگه کسی تنها نیست
هیچکس تنها نیس
فرستنده : mohsen




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



عاقا یه پست گزاشتم 4 تا لایک خورده!!!!!!
ینی اگه عکسم رو میزاشتم خنده دار تر بود...بیشتر لایک میخورد
خخخخخخ
فرستنده : Ahmad 21




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



شما یادتون نمیاد یه زمانی خوش خنده نبود ما شبا میخوابیدیم صبح بیدار میشدیم !
فرستنده : ά๗Į√ 711




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



دختر داییم 5سالشه
با مامانش دعواش میشه
وقتی باباش میاد خونه 
به باباش میگه 
خدا سرشاهده یاجای من تو این خونس یا جای زنت:)))))))))
افق از کدوم سمت بود ؟
دهه60 و 70 همه با هم محو شیم!!!!!!!
فرستنده : rade paaa

















امیدوارم خوندن جوک ها / اس ام اس های بالا گل خنده رو روی لبهاتون آورده باشه اگه خوشتون اومده به صفحه های دیگه هم یه نگاهی بندازید...




کلمات کلیدی : خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد