Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک دوستانه



جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



آقا بیاین یه سرشماری کنیم ببینیم از کدوم استان بیشتر خوش خنده ای داریم؟؟!!
نمیدونم چرا ولی خیلی دوس دارم تهران اول نشه!! حالا اول کرمونیا لایک کنن واسه شروع!!!
تذکر:کسانی که یک بار کرمان اومدن، کرمان را دوست دارن ، اقوامشون کرمانی هستن ، یا حتی اسم کرمان را شنیدن هم میتونن لایک کنن!!!!!!!!
فرستنده : aghreza




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



ــــ*ـ*ـ*ـ*ـ*ـ*ـ*ــــــ محمّد رسول ــــــ*ـ*ـ*ـ*ـ*ـ*ـ*ـــــ
خدایا ممنون از اینکه به ما GLX و پراید و افق دادی که بتونیم جوک و فانتزی و ... به خوش خنده ارسال کنیم 
و... تحریما رو دور بزنیم....
فرستنده : محمّدرسول




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



ــــ*ـ*ـ*ـ*ـ*ـ*ـ*ــــــ محمّد رسول ــــــ*ـ*ـ*ـ*ـ*ـ*ـ*ـــــ
به سلامتی اون کسی که با این که غمگین و ناراحته باز واسه خوش خنده مطلب ارسال میکنن ، تا بقیه شاد باشن ...
فرستنده : محمّدرسول




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



یکی از دوشواری هایِ زندگی من اینه که ..
وقـتـی مـی خـوام از ایـنـتـرنـت اسـتـفـاده کـنـم، کـسـی نـخـواد تـلـویـزیـون بـبـیـنـه..
آخـــــه بـا یـه کـابـلِ 5مـتـری case رو بـه Lcd وصـل کـردم..
خــُــب مـانـیـتـور جـواب نـمـیـده.. 
فرستنده : D$D$D




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



چند سال پیش با بچه ها میرفتیم سر کار تابستون بود هوا گرم شدیدا تشنه میشدیم کلمن آبمونم سوراخ شده بود.چند روز همین جور تشنه کار کردیم تا اینکه صاحب کار یه کلمن نو گرفت.دم ظهر بود اومدم آب بخورم دیدم کلمن نیست.گفتم کلمن کو,,, یکی از بچه ها گفت سوراخ بود از بالا ساختمون انداختمش پایین گفتم بیشعور اون نو بود پررو پررو جواب میده عه گفتما این چرا رنگش عوض شده ولی اصن فکرشم نکردم نو باشه
خلاصه چندتامون از تشنگی مردن,چندتا اعصابشون خورد شد سکته کردن مردن ولی من سگ جون بودم و زنده موندم
فرستنده : استاد آشفته




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



د اگه میخواین برم خواننده بشم مستقیم بهم بگین دیگه
اه
امروز بابام اومده نیومده یکی خوابوند زیر گوشم:|
میگم چیزی شده؟
گفت خفه شو 
گفتم حالا چی شده بگو دیگه
گفت هیچی یکی رو بیرون دیدم با یه دختر خیلی مثل تو بود الان که دیدم خونه ای گفتم بزنم حواست جمع باشه
من:((
بابام:{|
اون پسر آشغالی که مثل من بود=))
بابایه بی اعصابه دارم من
بنظرتون برم خواننده بشم یا برم تو افق محو بشم
فرستنده : lover



جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



عاقا یادمهکلاس دوم راهنمایی بودم امتحان واسه جغرافیا داشتیم منم هیچی بلد نبودم چون هوشم خیلی بالاست کتاب انگلیسیمو برداشتم تو کل کتاب جغرافی رو به انگلیسی نوشتم هیچی دیگه بعد معلم دید من دارم تو کتاب رو نگاه میکنم گفت تو بیا...
منم رفتم پیشش گفت داری چیکار میکنی و کل کتابو گشت ولی نفهمید که تقلب نوشتم 
منم بهش گفتم دارم واسه زنگ بعد که امتحان انگلیسی داریم میخونم
من:)
معلم:o
کل کلاس0_o
هوشو حال کردین؟
من حیف شدم:(
باید فرار مغز ها کنم(الان ک همش پریده)
فرستنده : lover




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



%yourghon%
دو روز بودش نمیومد خوش خنده جوری از خوش خنده عقب افتادم که یه ترمو کمپلت درس نخوندم اونجوری از درس عقب نیافتادم.معتاد شدم رفت.تازه چن نفر دیگه رو معتاد کردم.قبلن میرفتن تو یه سایت دیگه ذارتو ذورت پست میذاشتن،از اون موقعه ی که من خوش خنده رو بهشون معرفی کردم هفته ای یه بار به زور اونجا پست میذارن
فرستنده : yourghon




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



%yourghon%
یارو اومده پست گذاشته تهش نوشته هیشکی لایک نکنه بعدش کلی لایک خورده.اونوقت من میام شما رو به همه چی قسم میدم چار تا لایک نمیدین.اصلن از این به بعد هیشکی منو لایک نکنه.
فرستنده : yourghon




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



ﺗﻮ ﭘﺮﻭﻓﺎﯾﻞ ﺷﺨﺼﯿﻢ ﭘﺴﺖ ﮔﺬﺍﺷﺘﻢ :
ﺑﻌﻀﯽ ﻫﺎ ﻫﺴﺘﻦ ﺗﺼﺎﺩﻓﯽ ﻭﺍﺭﺩ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺁﺩﻡ ﻣﯿﺸﻦ ...
ﺗﮑﻠﯿﻔﺖ ﺑﺎﻫﺎﺷﻮﻥ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﻧﯿﺴﺖ .... ﺍﻣﺎ ﻧﻔﺴﺖ ﺑﻪ ﻧﻔﺴﺶ
ﺑﻨﺪﻩ ......
ﺑﺎﺑﺎﻡ ﮐﺎﻣﻨﺖ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ : ﻣﺜﻼً ؟؟؟
2 ﺳﺎﻋﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﭼﻄﻮﺭ ﺑﭙﯿﭽﻮﻧﻤﺶ:))))
فرستنده : شـــــــایـــــــانــــــــــــsh_m0

















امیدوارم خوندن جوک ها / اس ام اس های بالا گل خنده رو روی لبهاتون آورده باشه اگه خوشتون اومده به صفحه های دیگه هم یه نگاهی بندازید...




کلمات کلیدی : خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد