Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک دوستانه


اینجا می تونید گلچینی از بهترین ، جدیدترین و خنده دارترین جوک ها و همین طور با حال ترین اس ام اس های عاشقانه ، دست اول ، جالب ، زیبا و سرگرم کننده رو بخونید ، یه همچین جک ها و اس ام اس هایی رو فکر نکنم جای دیگه گیرتون بیاد ، بخندید و لذت ببرید ...  امیدوارم که خوشتون بیاد ، شاد و شنگول بشید ، رنگ و روتون وا بشه ... همیشه دل هاتون شاد و لب هاتون خندون باشه ...  دوستون دارم ، عاشقتونم .


جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



بعضیا آبروو هرچی دانشجووئه بردن
نه مشرووط میشن ، نه درسی رو می افتن ، حتی حذف هم نمیکنن
خجالت داره !!!!
فرستنده : krystal252525



جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



یکی از مسخره ترین پیام هایی که توی اینترنت میبینید:
“نام کاربری یا رمز عبور اشتباه است”
آخه نکبت کدومش ؟ نام کاربری یا رمز عبور ؟؟؟
فرستنده : k.a.z.e.m



جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



با این اوضاع گرونی آجیل
نوروز باید جلوی مهمون پول نقد بزاریم
و بگیم خودت برو هر چی دوست داری بخر.والاااااااااا!!!
فرستنده : k.a.z.e.m



جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



یه بار هم رفتم دست کشیدم رو آفتابه، ازش یه غول اومد بیرون . . .
بهم گفت آرزو کن، گفتم یه خونه میخوام، گفت خب منگل من اگه خونه داشتم که خودم تو آفتابه نمیخوابیدم!!!
حرفش خیلی منطقی بود لامصب!
فرستنده : Mehdi 19



جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



*****************(!!!)علامت اختصاصی abas_m223
دیشب جو گرفت داشتم درس میخوندم یهو برق رفت...
یه نیم ساعتی زیر نور چراغ قوه گوشیم کتاب رو خوندم تا برق باز بیاد ...
یعنی نیم ساعتو تا آخر عمرِبچه م توسرش میزنم ...
میگم نسل ما زیر نور چراغ قوه به بدبختی درس میخوندیم ... اونوخت شما اینجوری !!! بعد یه دونه میخابونم تو گوشش....
حالا ببینید یک دهنی ازش آسفالت کنم واسه این نیم ساعت !!!
فرستنده : abas_m223



جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



******************(!!!)علامت اختصاصی abas_m223
بعد از 6 ماه انتظار که نوبتم بشه مجریه تو مسابقه بهم می گه :" شرکت کننده عزیز از تمام حواس پنج گانه ت برای رسیدن به گزینه درست کمک بگیر!!!
منم گفتم بوووووووووق تو این مسابقتون و گوشی رو قطع کردم!!!
کصافط انتظار داره برم براش گزینه ها رو لیس بزنم!!!
فرستنده : abas_m223



جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



******************(!!!)علامت اختصاصی abas_m223
دوستان پرسیدن عباس جان وقتی مخاطب خاص نداریم وتنهاییم چیکار کنیم؟؟؟
بعله سوال جالبی پرسیدن الان توضیح میدم...
مثلا من خودم قبل از حموم رفتن یه لیوان آب پرتقال پر میکنم و میذارم روی میز وبعدش میرم دوش میگیرم و میام بیرون!!! اومدم بیرون یهو با تعجب به لیوان روی میز نگاه میکنم و میگم:عــــه!مرسی عزیزم بازم که برام آب پرتقال گذاشتی!!!
می خورم خیلی هم حال میده.....!!!
بعدش یه جوک واسه خودم تعریف میکنم و لپم رو میکشم با یه صدای دخترونه میگم:وااااای عسیسم قلبونت بشم که اینقد با نمکی,خخخخخخ!!!
جاداره از دوستانی که الان از کلماتی همچون روانی,اسکل,دیوونه,مریض,عقده ای و...در وصف بنده حقیر استفاده کردن تشکر کنم و بگم همه اینا هیکلشونه!!!خخخخخ
فرستنده : abas_m223



جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



ا******************(!!!)علامت اختصاصی abas_m223
نصیحت های معکوس abas به شما:
رفیق یه وقتایی عشقت عصبیه بهت فحش میده ناراحتت میکنه اما تو باید خونسردیت رو حفظ کنی و اونو به یک گردش کوهنوردی دعوت کنی و ببریش لبـه پرتگاه زندگیش و یهو یاد آهنگ "عشق مثل پرواز یه پرنده س " بیوفتی زل بزنی تو چشاش یهو داد بزنی نـــــــــه و هُـلش بدی پرت شه پایین!!!خخخخخ
آره رفیق اینجوری دیگه بهت هیچوقت فخش نمیده و ناراحتت نمی کنه!!!
لایک= آره عباس جان حق با توست,من امتحان کردم جواب داد اینجوری مجبور می شه بال بزنه و پرواز کردن رو یاد بگیره تا بتونه اوج بگیره تو زندگیش!!!
فرستنده : abas_m223



جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



من از همون کودکی آره همون موقعی ک هیشکی فانتزی نداشت فانتزیم این بود که بتونم سنجد رواز سمنو تشخیص بدم!نخند!اصن اونموقع تو میفهمیدی فانتزی چیه؟تازه افق هم نبود اون موقع قابل اطلاع همه
فرستنده : نفس حسین

















امیدوارم خوندن جوک ها / اس ام اس های بالا گل خنده رو روی لبهاتون آورده باشه اگه خوشتون اومده به صفحه های دیگه هم یه نگاهی بندازید...



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد