Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک دوستانه



جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



بعضی از این فروشنده ها واقعا طرز برخورد با مشتریو بلد نیسن
رفتم فروشگاه لوازم یدکی میگم : سلام. چماق زیر صندلی پژو ۴۰۵ سمت راننده دارید؟
فروشنده همچین بد نگاه کرد انگار من همه کاره زندان گوانتامو ام ! …

فرستنده : SPSS_QOM




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



یارو اومده خونمون دزدی هیچی پیدا نکرده منو از خواب بیدار کرده میگه: دارم میرم ولی این زندگی نیست شما دارین …!!!!..
فرستنده : پسرآسمان




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



اختثاثی امیر21
عاقا دیگ خسته شدم اینقد چشم انتظاری کشیدم دلم براش تنگ شده ی زمانی همش میومد لج منو در میاورد ولی الان نمیاد دلم براش ی ذره شده
امیر 21 جونم کجای دلم برات تنگ شده ب خدا بیا دیگ
فرستنده : (●̮̮̃•̃) Ramin




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



ﺗﻮﯼ ﻓﺎﻣﯿﻞ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺑﭽﻪ ﻫﺎ ﺩﺍﺷﺖ ﺍﻭﻥ ﯾﮑﯽ ﺭﻭ ﺑﻪ ﻗﺼﺪ
ﮐﺸﺖ ﻣﯿﺰﺩ ....
ﺭﻓﺘﻢ ﺟﺪﺍﺵ ﮐﺮﺩﻡ ﻣﯿﮕﻢ: ﭼﺘﻪ ﺁﺧﻪ ؟؟
ﻣﯿﮕﻪ : ﺑﺎﯾﺪ ﺍﺩﺏ ﺷﻪ .. ﮐﺮﻩ ﺧﺮﻩ ﺁﺷﻐﺎﻝ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻣﯿﮕﻪ ﺑﯽ
ﺍﺩﺏ ...
ﻣﻨﻮ ﻣﯿﮕﯽ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﻣﯿﺘﮑﯿﺪﻡ ﺍﺯ ﺧﻨﺪﻩ:)))))
فرستنده : شـــــــایـــــــانــــــــــــsh_m0




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



ﺭﻭ ﺑﺎ
ﺁﺭﺍﻣﺶ ﺗﺮﮎ ﮐﻨﻢ
ﻻﻣﺼﺐ ﻋﻮﺍﻗﺐ ﺑﻌﺪﯼ ﻧﺎﺟﻮﺭﯼ ﺩﺍﺭﻩ ...
ﻗﻮﺭﯼ ﺭﻭ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺸﻮﺭﯼ ...
ﭼﺎﯼ ﺭﻭ ﺩﻡ ﮐﻨﯽ ...
ﺻﺒﺮ ﮐﻨﯽ ﺭﻧﮓ ﺑﺪﻩ ...
ﯾﻪ ﺳﯿﻨﯽ ﭼﺎﯾﯽ ﺑﺮﯾﺰﯼ ...
ﺍﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻩ ..... ﺍﺻﻦ ﻣﺴﯿﺮ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺁﺩﻡ ﻋﻮﺽ ﻣﯿﺸه:))))))
فرستنده : شـــــــایـــــــانــــــــــــsh_m0




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



ﺟﺎﺗﻮﻥ ﺧﺎﻟﯽ ﭼﻨﺪ ﺳﺎﻋﺖ ﭘﯿﺶ ﺗﻮ ﭘﺮﺍﯾﺪ ﺩﻭﺳﺘﻢ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﭘﺴﺘﻪ
ﻣﯿﺨﻮﺭﺩﻡ |:
فرستنده : شـــــــایـــــــانــــــــــــsh_m0




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



خـــــداوندا !!!
به ما مکانی اَمن عـــنایت فرما تا بـتوانیم در آنجا بدون ترس و استرس دستمان تا آرنج تو دماغمان کنیم!! 
فرستنده : محمّدرسول




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



شما هم وقتی میرید دستشویی و هیچ موضوعی ندارید که راجبش فــــکر کــــنــــید شروع میکنید به شمردن کاشی های روبروتون ؟!
فرستنده : محمّدرسول




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



5 روز پشت هم یه دختر با ایرانسل بم زنگ میزدو میگفت الو قطع میکرد. منتظر بود من بش بزنگم. ما هم که چشم و دلمون سیـــــــــر محلش نزاشتیم. :p
بعد اون دوست دخترم گفت امیــر خیلی دوست دارم..!!
گفتم چرا؟ گفت هرچی دوستم بت زنگید بش پا ندادی. خواستم تستت کنم. گفتم مرسی عزیزم. اون پسریم که دیروز بــاش رفتی خونشون دوستم بود. من شمارتو بش دادم تستت کنم. دیگه هم جوابشو ندادم کصــــــــــــــــافتو ..!
اره عزیزم.
اینجوریـــــاس 
مادر نزاییده ما پسرارو تست کنه. ما خودمون تستریم =))
فرستنده : ά๗Į√ 711




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



پسـرا موجـوداتِ شــادی هستـن؛ چـــــــرا ؟؟
۱- اسم فامیلیشـون رو همیشه نگه میدارن
۲- مُکالماتِ تلفـنی شـون ۳۰ ثانیه بیشترنیست
۳- برای یه سفـر ۵ روزه یه شلوار جین کافیـه
۴- اگر جایی دعوت نشدن قهـر نمیکنن
۵- در طولِ زندگی نیازی به تغییـر مدل مو ندارن
۶- برای ۲۵ نفر در عرض ۲۵ دقیقه سوغاتی میخرن
۷- اگر به مهمونی برن و لباسـشون با دیگری یکی باشه
ضد حال براشون نمیشه بلکه با طرف دوست میشن :)
فرستنده : ά๗Į√ 711

















نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد