Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک دوستانه



جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



امروز گوشیم و راحت از جیبم در آوردم و پرت کردم رو صندلی پرایدم بعد صندوقه عقب و زدم بالا و چند کیلو پسته که خریده بودم و برداشتم و تو افق محو شدم . . . !
میخوام ببینم همه مایه دارا اینجورین ؟ یا فقط من اینجوریم ؟؟؟
فرستنده : mohi




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



اگه دروغ بگم لنگر کشتی توی حلقم
من تو هند زندگی می کنم (نمی خوام پُز بدم) رفتیم سه تا کافشن (کاپشن) بخریم می گفت هر کاپشن 4000 هزار روپیه معادل 280000 (دویست و هشتاد هزار تومن) نمی دونم چطوری مامانم کردش هر کاپشن رو 900 روپیه معادل 19000 هزار تومن یعنی مامان من هر سه کاپشن چذم مارک دار رو پنجاه هزار تومان خرید ولی اگر با قیمت قبلی می خرید می شد هشتصد هزار تومان یعنی دهن من باز مونده بود :-o
خدایا این چه ژنی است در بدن خانمها که تخفیف میگیرن
خدایا مادران ما را برای همیشه زنده بگردان
و من هنوزم
:-0
فرستنده : خشم شب13




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



ورقه امتحان تو حلقم اگه دروغ بگم...
عاقا همیشه بدون خوندن برین سر امتحان...
من دفعه پیش خوندم گرفتم ۶ ولی امروز چون هیچ نخونده بودم گرفتم ۱۲‎ ‎
فرستنده : Esmaeil.Morteza




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



داداش سجاد از وقتی جوک اون کرم خاکیا رو خوندم دارم 5 دقیقه یه بار بالا میارم
آخه گودزیلاس شما دارید؟اوووووووووووووووق
فرستنده : ali.ila




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



قبلاً به یکی میگفتی دوستت دارم ، میگفت مرسی!
الآن به یکی بگی دوستت دارم جوابش یه " اوهوم " هست و بــس!!
فرستنده : جوجه نقره ای




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



اینجوری که ما درس میخونیم معلوم نیس نون خشکی هم بشیم ولی اگه نون خشکی بشم سوار فرغونم نمیکنمت!!!!
فرستنده : محمد




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



**********(!!!)علامت اختصاصی abas_m223
داشتم با selena gomez چت می کردم(می دونید که چقد خاطرمو میخاد)
وسطش خالی بست گفت عباس من تورو به خاطر پرایدت نمیخاما !!!
منم گفتم آره arvahe shikame babat 
گفت یعنی چی عباس جونم؟؟؟
گفتم عزیزم به فارسی یعنی:I love you 
هیچی دیگ از اون به بعد هرروز صبح از خواب بیدار می شه برام میفرسته:
Arvahe shikame babat abas
بیچاره بابام همیشه چوب کارای منو باید بخوره!!!
فرستنده : abas_m223




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



یارو همچین میگه من تفریحی سیگار میکشم انگاری بقیه که میکشن واسه شکنجه و عذابشه که میکشن :))
فرستنده : smj13سید مصطفی




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



از وقتی که به مناسبت والنتاین جورابامو شستم چند دفعه اتاقم مورد دستبرد قرار گرفته کاشف به عمل اومد قبلا به علت بوی جورابها کسی جرات نمیکرد بره تو اتاق حتی گودزیلای خونه تصمیم گرفتم دیگه از این کارا نکنم
فرستنده : نسل سوخته




جوک دوستانه :                                                          FRIENDLY JOKE



ضد حال اول صبحی میدونی چیه؟!!!
صبح با ماشین شش تا خیابون از طرح ترافیک بیای بیرون، بعد ببینی موبایلت رو جا گذاشتی :))))
مجبورم هستی برگردی برش داری چون ....(دیگه اینجاشو خودت پر کن) :))
فرستنده : smj13سید مصطفی
















نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد