Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک جدید



جوک جدید :



بابای من بهم گفته چطور ثروتمند شده؛ یه روز یه سیب تو خیابون پیدا میکنه برش میداره ۲۰۰ تومن می فروشتش ! - خوب بعدش !؟ بعد با اون یه ۲۰۰ تومن دو تا سیب میخره، هر کدوم رو ۴۰۰ تومن میفروشه ! - خوب بعدش !؟ بعد عموش میمیره بهش ارث میرسه … خخخخخخ

فرستنده : ❤milad❤


                   
                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



این پفک جدیدا رو تف میزنی نمیچسبن به هم . از قصد اینجوری ساختن تفریحاتمونو ازمون بگیرن :d

فرستنده : ❤milad❤



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



اونروزی یکی از بچه محلهای قدیمیمونو دیدم گفتم: حالت چطوره؟ گفت: چه حالی! گفتم: چرا؟ گفت: نامزدم بعد از 4 سال ولم کرد رفت! گفتم: ای بابا اشکالی نداره ما هم اونروزی یه شیشه سیر ترشی 4 ساله داشتیم از دست مامانم افتاد زمین شیکست!!! یعنی حال عجیبی بهش دست داد وقتی عشقشو با سیر ترشی مقایسه کردم

فرستنده : ❤milad❤



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



اینروزا آدم جرات نمیکنه با کسی درد دل کنه! یارو تا ثابت نکنه ازت بدبختتره ولت نمیکنه......

فرستنده : نورالله محمدی/مهمانشهر بردسیر



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



همه مان یک روز بالاخره بر سر این دو راهی خواهیم ایستاد. آنجا که همسرمان خواهد گفت :

" یا من ، یا فیس بوک؟!" و چه لحظه ی سختی ست، لحظه جدایی از همسر....... خخخخ

فرستنده : نورالله محمدی/مهمانشهر بردسیر



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



ی روز سه تا دیوونه رو مینداژن تو یه اتاق

دوتاشون میرقصیدن

یکیشون نشسته بوده و هی میگفته سبز آبی قرمز

ازش میپرسن تو چرا نمیرقصی

میگه من رقص نورم

فرستنده : yahya az pa dena



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



یه روز یه مسابقه میزارن که هر کی بتونه از بالای یه آبشار بلند خودشو پرت کنه پایین یک میلیون دلار بهش جایزه میدن

ملت هم جمع شده بودند بالای آبشار تا ببنین کی داوطلب میشه که یهو میبنن یه یارویی خودشو پرت کرد پایین

همه میرن پایین آبشار خبرنگارها جمع میشن دور یارو

بهش میگن ما جسارت شما رو تحسین میکنیم چی شد که تصمیم گرفین این کار مهم رو انجام بدین؟

یارو پا میشه لباسشو تکون میده میگه:من این چیزا حالیم نمیشه اگه اونی که منو حل داد رو پیدا کنم پدر و مادرشو میارم جلو چشمش!!!

فرستنده : *M *A *H *D *I*



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



از غم نامردمی ها بغض ها در سینه دارم

شانه هایت را برای خر سواری دوست دارم!!

فرستنده : hesabdar



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



آقا اصلا یه وضعیتیه ها

امروز داشتم میومدم خونه رفتم سوار آسانسور ساختمون شدم

یه پسر بچه ی 2ساله هم با مامانش هم سوار شدن

بچه هه اول که نمیذاشت من سوار آسانسور بشم ،هی میگفت نیا خونه ما نیا خونه ما و حلم میداد

بالاخره بهش فهموندیم که من نمیرم خونشون

سوار شدیم هی به من میگفت نخند نخند

آخرش هم داشتن میرفتن مامانش گفت خداحافظی کن

پسره هم گفت نیگم به این بچه پروو که میخواست بیاد خونه ما

من|:

مسعولین محترم|:

مخترع آسانسور|:

ما جلو بزرگترمون پامونو دراز نمیکردیم|:

فرستنده : ali n.g.i.e



                      برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



دو رفیق در رستورانی نشسته بودند.

اولی با همان لقمه ی اول فلفلی خورد و اشکش درآمد.

رفیقش گفت چی شد؟ چرا گریه می کنی؟

او از شیطنت نگفت فلفل تند بوده تا دوستش نیز گر بگیرد لذا گفت : هیچی یاد داداشم افتادم که اعدامش کردن.

دومی همدردی کرد و او هم لقمه ای با فلفل در دهان گذاشت و اشک او هم در آمد.

اولی بهش گفت چی شد؟ تو چرا گریه می کنی؟

دومی گفت : گریه ام گرفته که چرا بجای داداشت، احمقی دروغگو مثل تو رو اعدام نکردن

فرستنده : رضا صادقی


                      
                      برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



















کلمات کلیدی : خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|خاطرات خنده دار جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد