Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک جدید



جوک جدید :



شب تولدم ، شروع کردم به باز کردنِ کادوها به کادوی بابام که رسیدم دیدم یه پاکته که درش بازه !!

توشو که نگاه کردم دیدم نوشته

هشتاد هزار تومنی رو که سه ماهِ پیش گرفتی ، نمیخواد برگردونی .

!تولدت مبــارک ...!

فرستنده : حسین فخاری



                      برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



تو یاهو رفتم مکان هواشناسیرو رو تهران تنظیم کنم یه صفحه باز شد گفت

اول وارد کاربری یاهو شو بعد

وارد یاهو شدم گفت

برو ایمیلتو آپدیت کن

رفتم ابمیلمو از کلاسیک دراوردم گفت

برو فلش پلیر تو آپدیت کن 

رفتم آپدیتش کردم گفت 

برو مسنجرتو آپدیت کن .....

و اینگونه بود که مسیر زندگی من تغییر کرد!!!

فرستنده : بابک


                      
                      برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



با یکی از دوستام داشتم بحث می کردم یهو امود ضرب المثل بیاد برگشت گف فلانی اگه بیل زن بود کلاه خودشو می دوخت.

من :ا

فلانی :ا

ایران باستان :ا


فرستنده : parsa



                      برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



یه سری از آدما مغزشون فقط مسئولیت کنترل اندامشونو را به عهده داره

و فکر کردن براش تعریف نشده!

والاه بخدا...


فرستنده : ya30n



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



قبلا ها پسرا از پدرشون یاد میگرفتن چطور باید ریشاشونو بزنن

الان از ماماناشون یاد میگیرن چطور ابرو وردارن.

به کجا داریم میریم چنان شتابان:)))


فرستنده : ya30n



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



خداحافظی به سبک ایرانی 

1-بعد مهمانی از روی مبل بلند میشن

میگن خوب زحمت دادیم خداحافظ

2-دو قدم جلو تر خداحافظ

3-جلو در خداحافظ دیگه ما رفتیم :-|

4-داخل حیاط با صدای بلند

منزل ما هم تشریف بیارین ،خداحافظــــــــــــــــــــــــــــــــــ

5-جلو در حیاط (ساعت 1 نصف شب)

بریم دیر وقته الان همسایه ها بیدار میشن خداحافظ خداحافظ :-|

6-جلو در ماشین خداحافظ

7-داخل ماشین خداحافظ

8-ماشین در حال حرکت بووووووق بوووق یعنی خداحافظ :|

فردا صبح هم مادر خانواده زنگ میزنه به زن میزبان میگه

اوا خدا مرگم بده دیشب نفهمیدم ازهمه خداحافظی کردم؟

از طرف من از همه خداحافظی کن :)

فرستنده : ♥♠YASY VÖÖRÖÖJAK♥♠



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



یه دونه آدامس اوربیت تو کمدم قایم کرده بودم برا روز مبادا حالا که رفتم سراغش دیدم مورچه زده!!!

مورچه های خونه ما هوشمندن کصافطا...

فرستنده : M3rikhi



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



کیا این کلاه نقابدار کامواییارو یادشونه؟؟؟

سرمون که میکردیم کپی کله قند میشدیم...............

یادش بخیر....

فرستنده : EnGiNeeR



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



خداوکلیلی امروز ی چیز دیدم مخم سوت کشید

رو ماشین لباسشویی پاکشوما نوشته ساخته شده با قطعات ال جی

اگه از کم شدن مخاطبین خوش خنده نمی ترسیدم تاحالا خودکشی کرده بودم

فرستنده : عرفان



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



این جور که پشه ها جا خوش کردن و نمیرن فک کنم امسال شب یلدا رو هم با همیم واسه مراسم شاهنامه خونی

فرستنده : عرفان



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



















کلمات کلیدی : خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|خاطرات خنده دار جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد