Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک جدید



جوک جدید :



آقاهه رفته بود خواستگاری برای پسرش ، ازش پرسیدند آقای داماد چکارند ؟ گفت دیپلوماته، از موقعی که دیپلم گرفته مات مونده چیکار کنه

فرستنده : melodyahv



                      برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



از پسره میپرسم توی چه سبکی آهنگ دوس داری؟

میگه Rock .

میگم خوب توی این سبک به نظرت کی از همه بهتره؟؟

میگه استاد شجریان....!!!!!

من هیچ جا نمیرم میخوام همین وسط پیج خودمو آتیش بزنم...

فرستنده : melodyahv


                      
                      برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



خیلی وقته که حس میکنم یه چیزیم شده نمیدونم چه مرگمه ولی فکر کنم بیمارم ، ذهنم ، قلبم ، روحم ، جسمم درد میکنه !!!!!!!

آره بخند به تمام گفته های من ، ولی من بیمار توام و تو هیچ وقت نفهمیدی که این درد از بالا رفتن سن نیست ... :-(

فرستنده : ♥♠YASY VÖÖRÖÖJAK♥♠



                      برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



تا حالا دقت کردین؟؟؟؟

همه ی معلما مخصوصا ماله دبیرستان 

رتبه ی کنکورشون 3 رقمی بوده.بعد

میگی خو چرا معلم شدی؟

میگه:من بد انتخاب رشته کردم.

بعد میپرسی:کدوم دانشگاه درس خوندید؟

یا میگه دانشگاه علامه یا بهشتی

یا تهران در این سه حالت خارج نیست.

واقعا اون لحظه دوست دارم برم حلقوم

معلممون رو بجوم.

امان از صبر...میدونم آخرش میجوم حلقومشو..


فرستنده : سعید



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



شما یادتون نمیاد ، دبستان که بودیم وقتی معلممون میگفت “یه خودکار بدید به من” ؛ زیر دست و پا همدیگه رو له و لورده میکردیم تا زودتر برسیم و معلم خودکار ما رو بگیره …

فرستنده : ali_atishpare



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



یکی از هیجان انگیزترین کارهام اینه وقتی مامانم کنار نشسته جوری دست تو دماغم میکنم گی گیلی در میارم که نبینه!!!

فرستنده : Mahdi MJ



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



+ اینقد خسته ام که نگو …

- باشه نمیگم !!!

فرستنده : MoTeZaaD



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



عشق مثه گنجشک میمونه :

اگه شل بگیریش میپره …

اگه سفت بگیریش میمیره …

باید یه جوری بگیریش که آروم ب.ر.ی.ن.ه کف دستت !

فرستنده : MoTeZaaD



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



اصن میدونید من کیم

.

.

من ی پرندم

ی لونه دارم 

ههههههه

فرستنده : JooKer



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



امروز دیدم پشت یه نیسان آبی نوشته :

من و ماشینم ، شما همه !!!

با توجه به شناختی که از نیسانای آبی دارم این حرفش کاملا منطقی بود …

فرستنده : MoTeZaaD


                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .


















کلمات کلیدی : خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|خاطرات خنده دار جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد