Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک جدید



جوک جدید :



ﺩﯾﺸﺐ ﯾﻪ ﺩﺯﺩ ﺍﻭﻣﺪ ﺧﻮﻧﻤﻮﻥ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﭘﻮﻝ ﻣﯽﮔﺸﺖ ! . . . . . . . . . . . . ﻫﯿﭽﯽ ﺩﯾﮕﻪ ، ﺧﻼﺻﻪ ﻣﻨﻢ ﺑﯿﺪﺍﺭ ﺷﺪﻡ ﺍﺯ ﺗﺨﺖ ﺍﻭﻣﺪﻡ ﭘﺎﯾﯿﻦ ﺑﺎ ﻫﻢ ﺩﻧﺒﺎﻟﺶ ﮔﺸﺘﯿﻢ …ولی چیزی پیدا نکردیم دیگه گفتم برو انشالا موقع یارانه ها بیا شاید چیزی پیدا شد واسه دوتامون

فرستنده : ErFan60i


                    
                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



میگم این قسمت نقد بعضی بچه های خوش خنده هستش از وقتی خوندمش احساس میکنم یه چیزی تو حلقم گیر کرده اصلا صدامم گرفته جون تو !

فرستنده : بابک



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



از زندگی هم شــــانـــــس نیاووردیم که توو یه شهر نزدیک به دریا بدنیا بیایم که وقتی شکست عشقی بخوریم مثه توو فیلما موقع غروب بریم توو ساحل قدم بزنیم و آهنگ از مازیار فلاحی گوش بدیم و در جیب مراقبت فرو بریم!!!!!

فرستنده : Rezablackdel



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



یکی از تفریحات سالمی که دارم اینه تو دانشگاه برم در دستشویی دخترا رو باز کنم فرار کنم :D اینقدر فاز میده جیغشون در میاد حقشونه اخه جای دستشویی رو با ارایشگاه اشتباه گرفتن :D


فرستنده : Shik 0 P!k



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



((از زندگی هم شانش نیاوردیم)) که جزو دهه هشتادیا باشیم که بروبچ خوش خنده از ما مثه چی بترسن !! تازه اگه دهه هشتادی میشدم الان مدرسم هوشمند سازی شده بود و از اینترنت مدرسه میومدم خوش خنده و پست میذاشتم

فرستنده : Rezablackdel



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



از زندگی هم شانس نیاووردیم که توو تهران بدنیا بیایم که تَقّی به توقی میخوره زِرت مدرسه ها رو تعطیل میکنن !!! آخر از دست اینا یا من خودمو میکشم یا خودمو میکشم !!!!!!! ( بم نخندین !! چون مرگ اولی فقط خودم میمیرم و به کسی خسارت مالی نمیزنم (ولی مسبب میشم مردم یه غذای درست و حسابی تو ختمم بخورن ) ولی توو مرگ دومی میخوام خودمو جلو یه لامبورگینی قرمز بندازم که هم به خونوادم سوذ برسه هم اون طرفی که لامبور گینی داره بدبخت شه که مرگ دومیم محاله آخه لامبورگینی پیدا نمیشه من خودمو جلوش بندازم )

فرستنده : Rezablackdel



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



شعر طنز در مورد کسایی که میخوان زن بگیرن

استخاره کردم امشب/ زن بگیرم من 3 باره

آیه های توبه آمد،آیه های وحشت آمد،در جواب استخاره

جیب خالی گوید امشب/ خُل نشیُ زن بگیری

چون اگه تو زن بگیری/زیر باره غم میمیری

زن نگیر بیچاره میشی/ زن نگیر آواره میشی

دل نبند به پول بابا / پول بابا مال ما نیس

وختی که ما پول نداریم / هیشکی فکر حال ما نیس

زن گرفتن عرضه میخواد/پول بی اندازه میخواد

زن نگیری چونکه میشی / توی خونه مثل برده

هرکسی که زن گرفته / بعده یک ماه توبه کرده

فرستنده : علی



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



سوار تاکسی شدم اخر مسیر رسیدم یک هزار دادم راننده 

برگشته میگه خرده ندارم !!! (تو دلم گفتم به من چه )حالا کریه ما میشد 350 تومن برگشته شبیه گربه شرک زل زده تو چشمام نگاه میکنه توقع داره بگم خوب اشکال نداره بقیه اش باشه واسه خودتون منم نامردی نکردم گفتم خوب 1 هزار منو بدید بنده خدا فکر کرد میخوام پول خرد بدم تا داد گفتم 350 باشه طلب شما و سریع محل جرم رو ترک کردم :D

ما اینیممممممممممممممممم:ppppp


فرستنده : Shik 0 P!k



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



عکاس سرکلاس درس آومده بودتا از بچه‌هاى کلاس عکس یادگارى بگیره.

معلم هم داشت همه 
بچه‌ها را تشویق می‌کرد که دور هم جمع بشن 


معلم گفت:ببینید چقدر قشنگه که سال‌ها بعد وقتى همه ‌تون بزرگ شدید به 
این عکس نگاه کنید و بگید:

این احمده ،الان دکتره. یااون مهرداده، الان وکیله
یکى از بچه‌ها ازته کلاس گفت : اینم آقا معلمه، الان مـــــــــــــرده

فرستنده : ahura7m



                      برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



رییس شرکت به منشی گفت کارهات و بکن میخواییم 1 هفته بریم مسافرت منشی زنگ زد به شوهرش گفت : 1 هفته باید برم ماموریت کاری شوهرش زنگ زد به دوست دخترش گفت خودت و آماده کن 1 هفته باید بیایی پیشم خونمون دوست دخترش : زنگ زد به شاگردش چون معلم خصوصی بود گفت 1 هفته مرخصی شاگرد زنگ زد به پدر بزرگش گفت این هفته من کلاس ندارم بریم بیرون بگردیم و هوا خوری پدربزرگ : زنگ زد قرارش با منشی شرکتش واسه مسافرت کنسل کرد

فرستنده : مهرداد


                       
                      برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



















کلمات کلیدی : خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|خاطرات خنده دار جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد