Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک جدید



جوک جدید :



فقط یه ایرانی میتونه چند روز خونه یه بدبختی تلپ کنه و حسابی بریزه و بپاشه و یارو رو تا مرز ورشکستگی پیش ببره و وقتی برگشت خونه بگه

"آخیییییش هیچ جا مثل خونه خود آدم نمیشه"

فرستنده : Ali 104


                    
                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



دیروز تو اتوبوس دوتا دهه هشتادی داشتن راجع به تهاجم فرهنگی با هم بحث میکردن !! منم زود صحنه رو ترک کردم! میترسیدم از من نظر بخوان :)))

فرستنده : Hermit



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



کیا برنامه عروسکی هادی و هدی یادشونه؟

دهه پنجاه و پایین تر لایک بزنن آمار بیاد دستمون

فرستنده : Ali 104



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



مریض :

خانم دکتر دارم از درد میمیرم منو بکش راحت بشم

دکتر :

من خودم کارم رو خوب بلدم نیاز به تذکر شما نیست

فرستنده : Ali 104



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



رفتم کافه قهوه سفارش دادم. بعد اینکه خوردم به صاب کافه گفتم قهوه‌تون یخ کرده بود. عذرخواهی کرد و یکی دیگه آورد و پول هم نگرفت!

یک آینه حس کردم در بلاد کفر زندگی می‌کنم :|

فرستنده : kgm73ir



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



تا حالا دقت کردین ادم بهترین تصمیمشو تو توالت میگیره؟؟؟ قرار بود دلار بخرم بابام گفت نخر ارزون میشه.یه دیقه رفتم توالت (گلاب به روتون)اومدم خریدم گرون شد

من:(

توالت::)

افتابه():

شیرالات قهرمان():(

گلو شتری(::):(

فرستنده : رضاaz



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



شمام مث منید هر وقت میرید بالای پل هوایی به این فکر می کنید که اگه زیر پاتون خالی بشه کجای پل رو نگه دارید تا نیوفتید یا فقط من اینجوریم؟

فرستنده : Mostafa09



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



امروز فهمیدم معلم شیمی‌ مون خیلی‌ خنگه :) ))

امتحان داشتیم یه سوال بود آیا می‌دانید منیزیم چیست ؟؟

منم نوشتم بله می‌دانم :)

حالا این هیچ…

سوال بعدی نوشته اگر چوب داخل دریا بیفتد چه اتفاقی‌ رخ میدهد؟

منم نوشتم خیس میشود :)

به این جواب هم نمره نداده بود :|

لعنت به هرچی‌ ستمکار و خدا نشناس ! :|

فرستنده : الکی بخند@



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



تو خیابون داشتم با موبایلم حرف میزدم

طرف تلفن خونه رو خواست منم دادمو گفتم:

یه ساعت دیگه میرسم خونم زنگ بزن .

یه ساعت بعد یه دختره زنگ زده :

آقا شما به من شماره دادین!

با تعجب گفتم : مـــن ؟؟؟ کِی ؟؟؟ کجا ؟؟؟

میگه : وااااااااا ! فلان جا داشتین الکی با موبایل

حرف میزدین مگه به من شماره نمیدادین ؟؟؟!!!

فرستنده : الکی بخند@



                      برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



غضنفر ۱۹ بچه داشته بعد بهش میگن چرا ۲۰ تا ش نمیکنی میگه فرزند کمتر زندگی بهتر!!!!

فرستنده : hosein.atiish


                       
                      برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



















کلمات کلیدی : خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|خاطرات خنده دار جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد