Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک جدید



جوک جدید :



دروغ می گن هوا الودس من خودم امروز چشمام رو بستم و دو تا نفس عمیق کشیدم هیچ اتفاقی هم نیافتاد فقط وقتی چشمامو باز کردم دیدم تو یه اتاق سقیدم چند نفر هم با لباس سفید دارند به من تنفس مصنوعی می دن.

فرستنده : محمد مهدی محمدی اصفهانی


                    
                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



امروز توی این الودگی تصمیم گرفتیم با رفیقم نفس عمیق بکشیم هرکی دیر تر سرفه کرد...

نفس اول : من:) دوستم:)

نفس دوم: من:) دوستم:|

نفس سوم: من:| دوستم:(روحش شتد و یادش گرامی باد)

برای شادی روحش بکوبید لایک رو عاشق لایک بود.

فرستنده : محمد مهدی محمدی اصفهانی



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



انقدر دلم گرفته که

.

.

<ته دیگ سیب زمینی هم خوشحالم نمیکنه

فرستنده : ali_atishpare



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



یه بچه دارم سه ماه میخواد تا سه سالش کامل بشه

مدتیه گیر داده به من براش صدای بچه لاک پشت در بیارم قبلنا هم میگفت صدای بچه ماهی بده

فرستنده : Ali 104



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



بعد از خیس کردن دمپایی بزرگترین ضد حال به دیگران اینه که وقتی کسی خونه نیست صدای تلویزیون رو تا آخر زیاد کنیم و بعد خاموشش کنیم و از خونه بزنیم بیرون تا نفر بعدی که میخواد تلویزیون رو روشن کنه برق از سه فازش بپره

امتحان کنین آی حال میده ... آی حال میده

فرستنده : Ali 104



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



دوست دخترم : سلام!

من: سلام!

دوست دخترم : شام چی خوردی؟

من : شام چی خوردی؟

دوست دخترم : داری اس ام اس های خودمو کپی میکنی واسم؟

من : داری اس ام اس های خودمو کپی میکنی واسم؟

دوست دخترم : من عاشقتم!

من : شام قیمه داشتیم !!‬

فرستنده : ali_atishpare



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



غضنفر در به در دنبال آدم ایدزی میگشته میگن میخوای چیکار

میگه میخوام ازش ایدز بگیرم دهن این پشه ها رو سرویس کنم

فرستنده : امیر77



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



یکی از فواید شارژر لپ‌تاپ تو فصل سرما هم اینه که می‌تونی برای گرم کردن کف‌ پا ازش استفاده کنی!!

.

.

.

.تست کردم که میگما!!


فرستنده : poCKer



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



مگه نمیگن مدرسه خونه دوم آدمه؟

به خدا ما تو خونمون با شلوار راحتی میگردیم و لم میدیم ولی نمیدونم چرا تو مدرسه وقتی شلوار راحتی میپوشی میگن مگه اینجا خونه خالس؟

خونه خودمونه میخوایم توش اینجوری بگردیم.مگه نه؟

تازه وقتی رو درو دیواراش یه چیزی مینویسیم میگن شما تو خونه خودتونم رو درو دیواراش یادگاری مینویسین؟

دیگه من چی بگم به اینا تکلیفشون با خودشونم مشخص نیست!

فرستنده : reza1372



                      برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



















کلمات کلیدی : خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|خاطرات خنده دار جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد