Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک جدید



جوک جدید :



تو تحلیل بازی ایران ازبکستان ،یه لحظه اومدن صحنه گل رو نشون بدن،کارشناسه هم اومد از فرصت استفاده کنه دستشو تا حدودای شونه اش کرده تو دماغش!دوربین هم از فرصت استفاده کرده زوم کرده روش!!!!

مجری :|||||||||||||||||||

دماغ :))))))))))))))))

دوربین :((((((((((((((

گیگیلی :|||||||

فرستنده : امیر مهدی


                    
                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



دختر هم نشیم........درسته نشدیم برای این نعمت پسر بودن خدارو 10000000000 مرتبه شکر

فرستنده : Mahdi MJ



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



دقت کردین بعضی وقتا تو آینه به خودتون نگا میکنین میبینین چقد خوشگلین ،بعد با گوشی که از خودتون عکس میگیرین ینی شبیه "ععععن" میشه عکسه! :)))) ;) :دی

فرستنده : Amirali248



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



دیگه دارم به این نتیجه میرسم که گزارشگرهای ورزشی هر نتیجه ای که حدس میزنن همون میشه با ماورا ارتباط دارن حتما!!!@@!!!

فرستنده : Mahdi MJ



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



امروز تو اوتوبوس بودم یه بنده خدا سی متر دنبال اوتوبوس دویید رسید بهش.

راننده گفت:می خوای سوار شی؟

یارو گفت:نه فقط می خواستم سفر خوشی براتون آرزو کنم!

رانندرو میگی :|

مارو میگی :)

....

بعد راننده گفت:خوب حالا سفر خوشیو آرزو کردی برو...! درو نزد رفت!

یارو رو میگی :|

ما :)

راننده :))

فرستنده : Amirali248



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



ما که به هر دری زدیم نتونستیم از طریق علم یا هنرپیشگی مشهور بشیم! من تصمیم گرفتم خلافکار بشم حداقل اسممو بزنن تو روزنامه ها و تو درشهر باهام مصاحبه کنن کلی کیف میده :D

امکانات نبود اینجوری شدما...!

فرستنده : Hermit



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



شب تولدم ، شروع کردم به باز کردنِ کادوها به کادوی بابام که رسیدم دیدم یه پاکته که درش بازه !!

توشو که نگاه کردم دیدم نوشته

هشتاد هزار تومنی رو که سه ماهِ پیش گرفتی ، نمیخواد برگردونی .

!تولدت مبــارک ...!

فرستنده : حسین فخاری



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



تو یاهو رفتم مکان هواشناسیرو رو تهران تنظیم کنم یه صفحه باز شد گفت

اول وارد کاربری یاهو شو بعد

وارد یاهو شدم گفت

برو ایمیلتو آپدیت کن

رفتم ابمیلمو از کلاسیک دراوردم گفت

برو فلش پلیر تو آپدیت کن 

رفتم آپدیتش کردم گفت 

برو مسنجرتو آپدیت کن .....

و اینگونه بود که مسیر زندگی من تغییر کرد!!!

فرستنده : بابک



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



با یکی از دوستام داشتم بحث می کردم یهو امود ضرب المثل بیاد برگشت گف فلانی اگه بیل زن بود کلاه خودشو می دوخت.

من :ا

فلانی :ا

ایران باستان :ا


فرستنده : parsa



                      برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



یه سری از آدما مغزشون فقط مسئولیت کنترل اندامشونو را به عهده داره

و فکر کردن براش تعریف نشده!

والاه بخدا...


فرستنده : ya30n



                       
                      برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .


















کلمات کلیدی : خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|خاطرات خنده دار جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد