Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک جدید



جوک جدید :



"یارو" سوار هواپیما می شه می بینه هر کی داره ب ا یه چیزی کلاس

میزاره ، یکی لب تابشو باز کرده جلوش ، یکی موبایلشو ،.....!!می خواد کم

نیاره دستال کاغذی رو بر میداره میذاره تو جیبش که یه گشش بیرون

باشه بغل دستیش میگه ببخشید این چیه ؟ میگه ای وای کی به من فاکس

زده ؟؟!!

فرستنده : morteza


                   
                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



یه چیزی رو خیلی وقته میخوام بهت بگم، می دونم میگی برو بابا.

من عاشقه ...عاشقه ...عاشقه تو ... عاشقه تو ...عاشقه ت و .... عاشقه تربچه

هستم .

فرستنده : morteza



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



عاغا خوشبحال خودم مخاطب خاص ندارم تا دلم میخواد سیر و بیاز میخورم....

فرستنده : ارسلان1010



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



بابام از سرکار اومده من رفتم بهش میگم سلام چطوری خوبی؟ دیدم حتی نگاهمم نمیکنه.بهش گفتم بابا سلام کردما!میگه کوفتو سلام باز مطلب کم آوردی تو خوش خنده بنویسی اومدی ما رو سوژه مردم کنی؟ من گفتم بابا این چه حرفیه من تا حالا کیو سوژه کردم که این دفعه دومم باشه؟(الکی)

یهو زارت زد زیر گوشم بهش گفتم چرا میزنی گفت معلوم نیس از همین دو کلمه ایی که من با تو حرف زدم چند تا جوک در آوردی؟ دوباره زارت زد زیر گوشم بهش گفتم اینو چرا زدی؟گفت چون دفعه اولته کسی رو سوژه میکنی باید درس عبرتی بشه برات.

حالا آخر شب دوباره زارت زد زیر گوشم بهش گفتم بابا صورتم سرویس شد انقدر زدی دیگه برا چی میزنی؟میگه بخشیدمت برو بزار تو خوش خنده من گفتم همون موقع گذاشتم.دوباره زارت زد زیر گوشم که چرا بدون اجازه من پست گذاشتی؟

(و این ماجرای چک زدن به بهانه های مختلف ادامه داشت تا بالاخره پدرم اعتراف کرد صورتت صافه میچسبه واسه چک)

فرستنده : Mamal--->Anti Gudzila



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



خوش به حال اونایی که خونشون جاهای کوهستانیه آخه اونجا همش مه هست اونا بخوان نخوان هر جا که برن تو افق محو میشن. یعنی عشق میکننا!

آخر امکانات ما اینه که بریم سونا بخار محو بشیم ولی اونا هر جا بخوان محو میشن.

فرستنده : Mamal--->Anti Gudzila




                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



‫********(!!!)علامت اختصاصی abas_m223(322

یکی دیگ از فانتزیای معکوسم اینه که یه دوست دختر داشته باشم ناهار با هم بریم "سیرابی" بخوریم , بعدش توراه که داریم از خیابون رد میشیم یه نیسان گوجه ای رنگ با سرعت بیاد که با ماشین زیرمون کنه من دوس دخترمو پرت کنم اونور و ماشین جوری بزنه بهم که مثل همیشه صدای سگ بدم و سرم بخوره زمین!!! بعد دوس دخترم بیاد سرمو بذاره رو پاهاش و بگه عباس جونم چیزی نیست نترس یه ضربه مغزیه ساده س تو باید زنده بمونی, منو تنها نذار!!! بعد من در حالی که دارم به افق نگاه میکنم و جون میدم بهش بگم : یه چیزی بگم قول میدی گریه نکنی؟؟؟

من باردارم (خخخخ) بعد تموم کنم اونم دیوونه بشه و زار زار گریه کنه!!!

فرستنده : abas_m223(322)



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



الان مدیر عامل سایپا از تو اتاق فرمان به من اشاره کرد که خدمتتون عرض کنم:

دلیل اصلیِ افزایش قیمت پراید،

گران شدن حلب روغن بوده

و شرکت لادن را مقصر اصلی آن دانست :-"

فرستنده : شـــــورشـی(نادیا)



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



یکی از دوشواری های زندگیم اینه که پستای خودمو نلایکم!!! لامصب از دوشواری گذشته اصن شکنجس!!!!!

فرستنده : purya21



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



لالایی تهرانی ها برای خواباندن بچه شون: یکی بو یکی نبود غیر از خدا هیچ کس نبود.. تو یه جنگل خیلی بزرگ پر از گل های رنگارنگ ... بعد ادامه داستان .. حالا لالایی بندریها موقع خوابوندن بچه شون : بخاو بدبخت که جنتک نهوندن تو گونی تکنت تبرت, اووووو صدا چه نهندن ؟ بگه بخاو بدبخت که تخوارت.

------------------------------

ترجمه:

بخواب که جن ه داره میاد تو گونی میکنتت میبرتت, اووووو صدا چی داره میاد؟ بخواب که میاد میخورتت D:

------------------------------

ما که کلی خاطره داریم با این خوابوندنا کلی میخندیم یادشون میوفتیم .

فرستنده : وحید



                      برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



گوشی که گرون میشه اس ام اس های تبلیغاتی هم زیاد میشه

... نه که میفهمن دیگه نمیتونیم گوشی مونو بکوبیم زمییییییییییین، سوءاستفاده میکنن نامردا

فرستنده : نسل سوخته


                      
                      برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



















کلمات کلیدی : خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|خاطرات خنده دار جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد