Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک جدید



جوک جدید :



********(!!!!)علامت اختصاصی abas_m223

یکی دیگ از فانتزیای معکوسم اینه که جنیفر لوپز بهم زنگ بزنه بگه عباس پاشو بیا لس آنجلس کنسرت دارم دوستام گیر دادن میخان تورو ببینن!!!بعدش با یه "پیرهن صورتی" خودمو با اولین پرواز برسونم اونجا و راننده هاش بیان استقبالم منو ببرن خونه ش,بعدش وقتی رفتم خونشون جنیفر بگه عباس جان شرمنده نیومدم استقبالت دستم بند بود داشتم سبزی خورد میکردم, برات قرمه سبزی که دوس داری درست کردم!!!خلاصه بعده ناهاربریم واسه کنسرت و جنیفر با لهجه غلیظ فارسی آهنگ "پیرهن صورتی دل منو بردی " رو برام بخونه!!!یهو گیر بده بگه عباس بیا یه دهن واسه مردم ما بخون,منم برم رو سن وچون اونا فارسی بلد نیستن شروع کنم عمو سبزی فروش خوندن:

عمو سبزی فروش؟(اونا بگن بعله)

عمو سبزی فروش؟ بعله

سبزیت آشیه؟ بعله

جنیفر *اشیه؟ بعله.....

بعد یهو یکیشون فارسی بلد باشه با تیر بزنه تو مغزم, جنازمو ببرن سمت افق!!!

فرستنده : abas_m223


                   
                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



******(!!!) علامت اختصاصی abas_m223

یکی دیگ از فانتزیام اینه که گنجیشکای محلمون ماشین بخرن...

پسرخالمو (1 سالشه) ببرم رو ماشینشون پی پی کنه!!!

حالا یکی دیگ از فانتزیام هم اینه کبوترای محل لباس نو بخرن,بقیش هم که خودتون میدونید چجوری از خجالتشون در میام!!!

فرستنده : abas_m223



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



*******(!!!)علامت اختصاصی abas_m223

یکی دیگ از فانتزیای معکوسم اینه که مخ آنجلینا جولی رو توی چت بزنم بعدش اونم عاشقم بشه دعوتش کنم پاشه بیاد اینجا, وقتی رسید تهران دعوتش کنم بریم دوتایی ناهار "آبگوشت" بخوریم و باهم قلیون بکشیم!!! خلاصه وقتی رفتیم تو سفره خونه آنجلینا بگه عباس جونم؟من عاشق اینم که دود قلیون رو بدی تو صورتم دوتایی تو دود محو بشیم بریم افق,این کارو میکنی عزیزم؟؟؟ بعد من با کلمه ی عزیزمش خر شم جو بگیره دود رو بدم تو صورتش که محو شیم, بعدش یهو برد پیت بیاد از پشت با تیر بزنه تو قلبم و روی زانوهای آنجلینا نفسای آخرمو بکشم و بمیرم....

بعد آنجلینا در حال گریه داد بزنه عباس تو نباید بمیری, ناموسن تو حیفی از پیش ما بری!!!

بعد من زنده شم بگم خفه شو بابا هندی بازی در نیار,من روزی 5بار تو پستام می میرم فرداش دوباره زنده میشم!!!

فرستنده : abas_m223



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



عاقا تا حالا شده احساس مهم بودن بهتون دست بده؟!!!!!!

این حس دقیقا وقتی به من دست داد که یاهو رو آن کردم دیدم اکثر ادلیستم استاتوس گذاشتن BUSY بعدش تا من آن شدم کلی بهم PM دادن که:

منتظرت بودم...

سلام امیــــــــــــــرم خوبی...

سلام خره....

و .....

:))))))))))))))))))

فرستنده : Amir_7



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



دوستان لطفا یاری کنن, مسئولین بررسی کنن.

فکر کنم بیماری خود لایک زنی گرفتم. میترسم چند وقت دیگه منم تو سطح افق به صورت عمودی محو شم.

دوست عزیز لطفا کمک کن لایک کنین تا ازاین بیشتر جلوتر نرم......

فرستنده : آق مسعود



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



بدترین شکستمو وقتی خوردم که…

با عشق و امید گره هندزفریمو باز کردم ولی…

دیدم گوشیم شارژ نداره…

هنوز کمر راست نکردم!!!

فرستنده : جل الخالق



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



تو ﺗﻠﻮﯾﺰﯾﻮﻥ ﺩﺍﺭﻩ ﻣﯿﮕﻪ : ﺟﻮﻭﻧﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﻣﺴﯿﺮ ﺯﻧﺪﮔﯿﺸﻮﻥ ﺭﻭ ﻣﺸﺨﺺ ﮐﻨﻦ ﺗﺎ ﻣﻮﻓﻖ ﺑﺸﻦ ..

ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﺑﺮﮔﺸﺖ ﮔﻔﺖ : ﻣﺴﯿﺮﺷﻮﻥ ﻣﺸﺨﺼﻪ

ﻓﯿﺲ ﺑﻮﮎ .. ﺁﺷﭙﺰﺧﻮﻧﻪ

ﻓﯿﺲ ﺑﻮﮎ .. ﺩﺳﺖ ﺷﻮﺋﯽ

ﻓﯿﺲ ﺑﻮﮎ .. ﺗﺨﺖ ﺧﻮﺍﺏ 

:)))))))))))))))

فرستنده : نسل سوخته



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



*******(!!!)علامت اختصاصی abas_m223

یه بارم حوصله م سررفته بود به یه شماره ناشناس اس دادم:عزیزم من حامله م 

هیچی دیگه یارو زنش بود فک کنم زنگ زد.

من که نفهمیدم چی می گفت فقط صدای جیغ میشنیدم!!!

فرستنده : abas_m223



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



اونایی ک دوست دارن از دست مدیر سایت تو افق ب صورت عمودی محو شن . . . . . . . . بکوبن لایکو

فرستنده : king boy



                      برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



*********(!!!)علامت اختصاصی abas_m223

ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﻓﺎﻧﺘﺰﯾﺎی معکوسم ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ ﺑﺎ ﯾﻪ کشتی کج کار ﺩﻋﻮﺍﻡ ﺑﺸﻪ ﺑﻌﺪ ﺑﺮﺍﯼﺍﻧﺘﻘﺎﻡ ﺑﺮﻡ ﺗﻮ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﻣﺴﺎﺑﻘﺎﺗﯽ ﮐﻪ ﺷﺮﮐﺖ ﮐﺮﺩﻩ ﺛﺒﺖ ﻧﺎﻡﮐﻨﻢ. ﺑﻌﺪ هر دو ﻫﻤﺮﻭ ﺷﮑﺴﺖ ﺑﺪیم ﺑﺮﺳﯿﻢﻓﯿﻨﺎﻝ ﺍﻭن بهم بگه عباس کوچولو بزنم صدای سگ بدی؟؟بعد من بهش بگم ببین...من همه چیمو از دست دادم خودم دیوونه ام...برو از خدا بترس ...!!!اونم ﺗﺎ ﺣﺪ ﻣﺮﮒ ﻣﻨﻮ ﺑﺰﻧﻪ ﺑﻌﺪ ﻣﻦ ﺑﺎ ﺻﻮﺭﺕ ﺧﻮﻧﯽ ﻭ چشمای ﮐﺒﻮﺩ ﺑﯿﻮﻓﺘﻢﺯﻣﯿﻦ ﺑﻌﺪ ﻓﻘﻂ ﺻﺪﺍﯼﺗﭙﺶ ﻗﻠﺒﻤﻮ ﺑﺸﻨﻮﻡ ﻭ ﯾﺎﺩ ﺣﺮﻓﺎﯼ ﭘﺪﺭ ﺑﯿﻮﻓﺘﻢ ﮐﻪ دائما ﻣﯿﮕﻔﺖ:ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺳﮓ ﺟﻮﻥ ﺑﺎﺵ عباس... ﺑﻌﺪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺧﺘﺮﻣﻮ ﺑﺎﺻﺤﻨﻪ آهسته کنار ﺭﯾﻨﮓ ﺑﺒﯿﻨﻢ ﮐﻪ ﺑﺎ ﮔﺮﯾﻪ ﻣﯿﮕﻪ:ﻋباس جونم ﺩﯾﮕﻪ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﻧﺪﻩ.منم ﯾﻬﻮ ﺧﺮ ﺷﻢ جو بگیره ﻭ ﭘﺎﺷﻢ ﺑﺰﻧﻢ ﺩﻫﻦ ﯾﺎﺭﻭ رو با صندلی آسفالت ﮐﻨﻢ..!!!بعدش ﺩﺍﻭﺭﺩﺳﺘﻤﻮ ﺑﮕﯿﺮﻩ ﺑﺎﻻ ﻭ ﻣﺴﺎﺑﻘﻪ ﺭﻭ ﺑﺒﺮﻡ...بعد ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺧﺘﺮﻡ ﺑﯿﺎﺩ ﺯﯾﺮ ﺑﻐﻠﻤﻮ ﺑﮕﯿﺮﻩ ﺑﺎ ﻫﻢ ﻟﻨﮓ ﻟﻨﮕﻮﻥﺑﺮﯾﻢ ﺳﻤﺖ ﺍﻓﻖ!!!

بعله دوستان پرسیدن عباس آقا این دفعه نمردی آخر فانتزیت؟؟

بعله سوال جالبیه,چرا از ورزشگاه که رفتم بیرون رفیقای پسره زدن صدای سگ دادم مردم جنازمو بردن سمت افق!!!

فرستنده : abas_m223


                      
                      برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



















کلمات کلیدی : خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|خاطرات خنده دار جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد