Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک جدید



جوک جدید :



‫*********(!!!)علامت اختصاصی abas_m223)

یکی دیگ از فانتزیای معکوسم اینه که برم صورتمو بشورم بعد با قیافه داغون و خسته به آینه خـیره بشم بگم عباس دیگ اینجا آخر خطه,بعد یهو داد بزنم نــــــــــه !!! 

بعدش با مُـشت بزنم آینه روبشکونم و سرم رو بذارم رو میز (لامصب خـعلی کلاس داره مـث تو فیلما)

بعد یهو بابام بیاد و بگه زهر ماره نه,کوفته نه,ای مرض و نه,اسکله سادیسمی چرا آینه رو میشکونی,بزنم صدای سگ بدی؟؟؟

بعد من زل بزنم تو چشاش بگم,لعنتی....

منو از زدن میترسونی؟؟؟

من دیگ آخر خطم...,برو از خدا بترس... و در کمال ناباوریی بابام کمربندو بکشه بیرون اینقدر منو بزنه که صدای سگ بدم جنازمو ببرن سمت افق!!!

خب خدارو شکر این فانتزیم هم به خوبی و خوشی آخرش مردم!!!

فرستنده : abas_m223


                   
                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺍﺳﺘﺎﺗﻮﺱ ﺯﺩﻩ: ﺑﺜﻤﺸﺪ ﺫﺷﻎ

ﮐﺎﻣﻨﺖ ﭘﺴﺮﺍ:

.1ﻋﺰﯾﺰﻡ ﮔﻞ ﮔﻔﺘﯽ

.2ﻣﻨﻢ ﺑﺎ ﺷﻤﺎ ﻣﻮﺍﻓﻘﻢ

.3ﭼﻪ ﺣﺮﻑ ﻓﯿﻠﺴﻮﻓﺎﻧﻪ ﺍﯼ ﻣﻨﻢ ﻣﺚ ﺷﻤﺎ ﻓﮑﺮ

ﻣﯿﮑﻨﻢ ﺍﮔﻪ ﻣﯿﺸﻪ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺑﺎﻫﻢ ﺁﺷﻨﺎ ﺷﯿﻢ

.4ﮐﺘﯿﺒﺘﻮﻥ ﻫﻢ ﻣﺚ ﺍﺳﻤﺘﻮﻥ ﺑﺎ ﻣﻌﻨﯿﻪ.

.897ﺍﺯ ﻭﻗﺘﯽ ﮐﺘﯿﺒﻪ ﺷﻤﺎﺭﻭ ﺧﻮﻧﺪﻡ ﺍﺣﺴﺎﺱ

ﻣﯿﮑﻨﻢ ﺯﻧﮕﯿﻢ ﻫﺪﻓﺪﺍﺭ ﺷﺪﻩ.

ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﭼﻦ ﺭﻭﺯ: ﺑﺒﺨﺸﯿﻦ ﯾﺎﺩﻡ ﺭﻓﺘﻪ

ﺑﻮﺩ ﺯﺑﺎﻥ ﮐﯿﺒﻮﺭﺩﻡ ﺭﻭ ﻋﻮﺽ ﮐﻨﻢ ﻣﻨﻈﻮﺭﻡ ﺍﯾﻦ

ﺑﻮﺩ:

felan bye

فرستنده : تنـяสMϊหـها



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



یکی دیگه از فانتزیام اینه :

سوار یه پیکان تاکسی بشم، یه تراول ۵۰ تومنی تا نخورده بدم به راننده. راننده بگه آقا یه نفرید؟

منم یه کم مکث کنم و با یه لبخند معنی دار و یه کم بغض بگم: خیلی وقته …

بعدش پیاده بشم و تو اون هوای بارونی به سمت افق حرکت کنم!

راننده هم از پشت صدام بزنه آقا … آقا … بقیه پولتون !!!

منم کُتمو بندازم رو دوشمو بی توجه به راننده تو افق محو بشم!

فرستنده : Mehdi 19



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



*******(!!!)علامت اختصاصی abas_m223

عکس دل و جیگر سیاه میزنین رو پاکت سیگار و تنباکو که به خیال خودتون مارو ترک بدین...؟؟؟

مشتی ما اگه دل و جیگرمون نسوخته بود که سمت سیگار و قلیون نمی رفتیم...!!!

برو از خدا بترس...!!!

فرستنده : abas_m223



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



یعنی از هیچ شخصیت داستانی و درسی و کارتنی در طول عمرم به اندازه اکرم و امین بدم نمیومد . اصن اعصابم و بهم میریختن دیگه لامذهبا . مخصوصا اون درس اخر بودا اونا غذای لذیذ داشتن ما نداشتیم، چه معنی داشت آخه شاید یکی مث ما هر شب کوکو سیب زمینی داشته باشه خو.

فرستنده : پردیس 68



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



آقا من تو پیک موتوری کار می کنم

امروز تصادف کردم بد جور یارو مقصر بود

بعد منم در کمال مردانگی بخشیدمش

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

چیه انتظار داری تو افق محو بشم؟

نه برادر من،مثل یه مرد صحنه روترک کردم

فرستنده : pesare topol



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



نمیدونم بقیه پسرا چقدر به این مطلب توجه کردند که بهترین مدل مو را میشه زیر دوش حمام درست کرد یعنی اینقدر قشنگ میشیم که خودمون تو آینه حمام فقط زل میزنیم به خودمون.حالا اگه بهترین ارایشگاه دنیا هم بریم اونجوری که تو حمام میشه،نمیشه نمیدونم جریانش چجوریه؟ شما میدونید؟؟

فرستنده : viki



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



سلامتی اون خوش خنده ای هایی که همیشه حواسشون به پست هایی که تعداد لایکش خیلی کمه هست و با این که مطلبه جالب نیست لایک میکنن که تعدادش بره بالا

حالا ریا نشه ولی من خودم اینجوریم همیشه پستایی که لایکشون کمه را لایک میکنم شما هم همینجوری باشید بچه ها.((ریــا که نشد؟؟))

فرستنده : viki



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



عاقا من هروقت کنترلtv یا موبایلم دستمه اگه همون موقع خمیازه بکشم کنترل یا موبایلو میکنم تو دهنم شما هم اینجورید آیا یا فقط من اینجوریم آیا؟؟؟

فرستنده : viki



                      برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



من همیشه وقتی جایی دعوتیم تصمیم گرفتم گوشت نخورم چون گوشته لای دندونم گیر میکنه و هیچ جای خلوتی برای رهایی از اون ندارم...

تازه باید کلی صبر کنی بری خونتون موقعیتش پیش بیاد!

شمام مث منید؟؟؟؟

فرستنده : باب افسنجی f.m


                      
                      برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



















کلمات کلیدی : خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|خاطرات خنده دار جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد