Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک جدید



جوک جدید :



آقا یه بار دوست گاگول ما مادربزرگش فوت کرده بود فرداش معلم ازش درس پرسید بلد نبود من خواستم ازش دفاع کنم گفتم آقا این مادربزرگش فوت کرده بود،مشغله فکری داشت ناراحتم بود.معلم داشت راضی میشد که براش صفر نزاره یهو پسره فرتی گفت نه آقا مشغله فکریم کجا بوده؟ من فکرم بازه بازه.معلم هم نامردی نکرد هم برای پسره صفر گذاشت هم واسه من.یعنی رفیق دارم در حد جلبک

فرستنده : Mamal--->Anti Gudzila


                   
                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



آقا من نمیدونم چرا ولی هر وقت سوار تاکسی میشم رادیو بهترین برنامه ها رو پخش میکنه اما هر وقت خودم میخوام گوش کنم اصلا رادیو حتی خش خش هم نمیکنه.

بعد میگن چرا جوون مردم میره خواننده میشه. مهلت میدم، اگه تا یه هفته درست شد که شد اگه نشه میرم خواننده میشم.

فرستنده : Mamal--->Anti Gudzila



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



آقا من تو یه تبلیغات شنیدم گفت این روزا هر جا رو که نگاه میکنی یه دستگاه خودپرداز میبینی.

الان من نیم ساعت دارم درو دیوارو نگاه میکنم هیچ خود پردازی نیست تازه رفتم تو بالکنم گشتم اما هیچ خودپردازی نیست!!!!!!

شما دارید یا فقط ما تو خونمون خودپرداز نداریم؟

فرستنده : Mamal--->Anti Gudzila



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



همه همیشه میخوان که من کوتاه بیام …

منم میگم باشه اما کووو تا بیام !

فرستنده : تنها



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



آقا یکی از فک و فامیل محترم گودزیلا اومده مشت میزنه رو قلبم. بهش گفتم هووووووووی چرا جفتک میندازی؟بازم رم کردی؟

گفت لیاقت نداری من لایکت کردم

فرستنده : Mamal--->Anti Gudzila



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



**********(!!!)علامت اختصاصی abas_m223)

یکی از فانتزیام اینه که بروسلی الان زنده بود می رفتم می زدم تو گوشش ببینم اخلاق ورزشکاری داره یا نه!!! 

کصافط مطمئنم بعدش اونم جوری می زد که صدای سگ میدادم و تو افق محوم میکرد......!!!

خب خوشبختانه آخر این فانتزیم هم به سلامتی مثه یه قهرمان مردم!!!

سید مصطفی یه دونه هم شما بزن به فانتزیت برسی!!!

فرستنده : abas_m223



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



خدایا میشه ما هم اونقدر پیشرفت کنیم که هر وقت از جلو عابر بانک رد میشیم دستگاه خودپرداز داد بزنه بگه داداش بفرما پول

ما هم بگیم نه عزیزم لازم ندارم جیبم پره نمیدونم چیکارش کنم

از خودپرداز التماس و از ما انکار که نه نمیخوام 

خدایا .... تحریم و شرایط بد اقتصادی بدجور به من فشار آورده دارم خل میشم

بچه ها به من لایک کمک کنین شاید خوب شدم اییییی

فرستنده : biglar



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



یکی از فانتزیام اینه که یه روز صبح که با سرویس میایم سرویس پر باشه جا واسه نشستن نباشه

همون دختر قد بلنده چشم سبز که خیلی هم من ازش خوشم میاد جا برا نشستن نداشته باشه

من بلند شم سرپا وایسم بگم شما بفرما بشین من سرپا وایمیسم

اونم یه لبخند ژکوند بهم بزنه و بشینه جای من بعد بهم اس بده بگه صبحونه خوردی؟ 

منم بگم نه عزیزم. اونم بگه هوس کردم باهم بریم کله پاچه بخوریم. 

ای خدا توهم در حد لالیگا 

منم بگم آره ولی به شرطی که من حساب کنم خلاصه بریم کله پاچه بخوریم بعد همون دختر چشم سبز بگه امروزو بی خیال اداره بیا مرخصی بگیریم بریم سینمار این ور و اون ور تفریح کنیم

وای خدای این فانتزی بود یا آرزو دارم قاطی میکنم

بچه های خوش خنده به نظر شما من حالم خوب میشه امیدی هست؟ دکتر خوب سراغ دارین؟

فرستنده : biglar



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



مردم دارن میگن معدلمون چن میاد و فردا امتحان داریم و درس خوندم!!! من موندم که چن روز قبل از عید تعطیل کنم!!! اونایی که هر کدوم از حالات بالا رو دارن بزنن لایکو

فرستنده : ایرانسل



                      برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



10سال و 5 ماهه که درس می خونم هنوز نمیدونم مضاف و مضاف الیه چیه؟ تشبیه و استعاره کدوم جنسشه؟ فردوسی کیه؟ آرامگاه حافظ و سعدی کجاس؟ خدایی بووووووووووق هم شد درس؟

فرستنده : ایرانسل


                      
                      برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



















کلمات کلیدی : خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|خاطرات خنده دار جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد