Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک جدید



جوک جدید :



عاغا یه روز معلم ریاضیمون دو ساعت بزن درس داد.......موقع زنگ گفت یاد گرفتید؟ما هم مث مردم برره همه با هم هماهنگ گفتیم:نهههههه........بنده خدا رنگش پرید!!!!به امید روزی که هممون همچین هماهنگ باشیم بزن لایکو

فرستنده : ایرانسل


                   
                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



مگه قرار نیس علم که پیشرفت می کنه زندگی بهتر شه ؟

خو الان گوشی من که قدیمیم هست 1 هفته شارژ نگه میداره 

ولی گوشی داداشم که صفه لمسیه روزی 9 ساعت تو برقه شب تا صبحم که خاموشه

شده مث تلفن ثابت ... دایم تو پریزه داداشم نمیتونه بیشتر از طول سیم شارژرش جابجا بشه !!!

والا به غرعان

فرستنده : dash vahid



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



همینجوری که داشتم با صدای خیلی آروم با lمخاطب خاصم صحبت میکردم بابام دراتاقمو باز کرد.

خلاصه سعی کردم خودمو نبازم،چشمامو بستم و خیلی آروم با همون دستم که توش گوشی بود قطعش کردم و گوشی رو به صورت حرفه ای هل دادم زیر بالشت و به حرف زدنم ادامه دادم اما این دفعه یه تکه از درسمو که حفظ کرده بودم رومیگفتم که بابام فکر کنه دارم توخواب حرف میزنم.

بابامم بیچاره باورش شد.اومد بالا سرم و تکونم داد گفت

باباجون پاشو

منم صدامو خوابالو گرفتم گفتم

بــــــــــــــ له؟

بابامم صورتمو بوس کرد گفت

هیچی قربونت برم. داری خواب میبینی

همینجوری هم که داشت میرفت بیرونبا خودش میگفت

بسوزه پدر این اســـتــــادا با این سخت گیری هاشون دارن بچه رو دیوونه میکنن

فرستنده : ♫امیرسام کیان پور♫



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



آقا معلممون داشت زیست درس میداد بخش تولید مثل و وراثت. معلمه گفت بعضی از صفات به ارث میرسن بعضیاش نمیرسن بعد من گفتم آره آقا مثلا بغلی من داداشش دهه هشتادیه اما نه باباش نه مامانش هیچ کدوم دهه هشتادی نیستند.

من باید فرار مغز ها بشم

فرستنده : Mamal--->Anti Gudzila



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



آقا پسرعموم اومده میگه هیکلم گنده شده؟

بهش گفتم تغیر خاصی نکرده،چطور مگه؟

گفت امروز رفتم باشگاه بدنسازی اسم نوشتم. من گفتم چند ماهه داری میری؟گفت:اسم نوشتم قراره بز هفته دیگه برم!!!!!

یعنی تحریم اثر کرده خفن خوفناک

فرستنده : Mamal--->Anti Gudzila



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



از این به بعد هر هفته تاجایی که یادم باشه اینگونه مطالبو به نمایش میذارم فقط بستگی به تعداد علاقه داره

فواید بیماری1:

کم شنوایی=فحش بده فحش نخور،همیشه در سکوت مطالعه کن،به هیچ مزاحمی نمیخواد بگی خفه شه فقط سمعکو در بیار اون هی زو بزنه.

فرستنده : Erfan99



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



یعنی وقتی بهم میگه عــاشـــقــــتـــــم کـــثـــــافــــت

نمیدونم به خاطر کلمه اولی باید ناراحت بشم یابه خاطر کلمه دومی خوش حال بشم انقدر بدم میاد یکی منو بذلره تو برزخ آدم گیج میشه خو

فرستنده : viki



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



آقا من دیروز رفتم یه گالکسی سامسونگ خریدم وقتی اومدم خونه گذاشتمش تو جیبم وقتی خواستم درش بیارم شاید باورتون نشه ، شاید باورتون نشه ولی راحت از جیبم در اومد! :|

کصافتا که واسه خودشون هیچ ایده جدیدی نمیارن همش دارن ایده های مارو میدزدن! :| :D

فرستنده : saber amiri nasab



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



تا حالا دقت کردین هر وقت یه موضوع یا کلمه رو تو مدرسه یاد مبگیرید حتما همون کلمه یا مطلب رو تو همون روز می بینید......حالا یا تو مجله یا روزنامه و یا اینترنت

فرستنده : ایرانسل



                      برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



امید به زندگى در بین افرادى که تو یخچالشون الویه دارن دو برابر افراد عادیه ،

اونایى که نوشابه هم داشته باشن که اصلا میل به جاودانگى پیدا میکنن …

فرستنده : wellborn


                      
                      برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



















کلمات کلیدی : خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|خاطرات خنده دار جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد