Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک جدید


عاقا دیروز رفته بودم سلف دانشگامون ناهار بخورم ی دختره ترم یکیم جلوم بود ب آقاهه ک غذا ها رو پخش میکنه گفت آقا ته دیگ هم دارید؟
من غش کردم از خنده اقاهه گفت امروز ک نداریم ولی فردا واست از خونمون ی تیکه ته دیگ میارم. دختره گفت واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟آخه من فردا ژتون ندارم یعنی حتی اگه ژتونم نداشته باشم بهم ته دیگ میدید؟؟؟؟
شما خودتون فکر کنید من باید چی میکردم تو همچین موقعیتی
فرستنده : miss S

                    
                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .


یکی از دستاوردها و پیشرفت های اخیر تو خونه ما اینه که بوسیدن تو فیلما دیگه صحنه محصوب نمیشه :دی
فرستنده : [Peyman [Datis


                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .


نخ دندون اورال بی ۱۷ هزار تومن! 
خووووو لامصـــــــــــبا آخه آدم با این نخ غذای لای دندونش رو پاک نمیکنه که باهاش لباس میدوزه،‌ میره عروسی :~d
فرستنده : [Peyman [Datis


                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .


یه بار واسم نامه رسید بعد نامه رو باز کردم و هرچی منتظر شدم مثل تو فیلما نویسنده ی نامه با صدای خودش نامه رو واسم بخونه نخوند 
لحظه ی سختی بود تمام باورهام فروریخت :|
فرستنده : [Peyman [Datis


                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .


به نظر من یه روز رو باید به افتخار کسی که سیب زمینی سرخ کرده رو اختراع کرده تعطیل عمومی اعلام کنن :|
فرستنده : [Peyman [Datis


                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .


لــذتــی که تو سر خوردن از نرده های سنگی پهن بغل پله ها بود تو سرخوردن از بهترین و هیجان انگیزترین سرسره ها نیست :دی
قبول دارید؟
فرستنده : [Peyman [Datis


                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .

عاقا ی چیز میگم ولی توروخدا زیاد نخندینا
من هن.ز ک 20 و اندی سال سن دارم نمیدونم وقتی میرم شمال دریا یعنی اومدیم استان گیلا یا مازندران!!!!!!!!!!!!!!!
خدایی شمام جغرافیتون م3 منه آیا؟؟؟؟؟؟؟؟
فرستنده : miss S


                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .


عاقا ی چیز باحال تعریف کنم کلی بخندید؟
دیروز دفتم ی چیتوز موتوری بزرگ خریدم و ی سوپر چیس شد 6000تومن!!!!!!!
والا ب قرعان اونوقت بابای من میگه من دوران مجردیم ی خونه280متری خریدم 1200تومن!!
با این وضع ک پیش میره فکر کنم ما واسه بچه هامون بخایم بریم چیپس بخریم قبلا باید بریم وام بگیریم یا چک سفید بدیم. والا
فرستنده : miss S


                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .


چرا هر وقت درس میخونی معلم نمیپرسه؟؟؟؟؟؟
ولی....
کافیه فقط یه بار نخونده باشی.....
اولین نفر صدات میکنن.....یه صفر قشنگ میگیری.....میشینی سر جات...
فرستنده : kimya_000


                      برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .


جوانی هستم بیست و سه ساله که گوشی موبایلم به راحتی از جیبم در نمیاد ، چـیکار کنم ؟
” با تشکر از برنامه ی خوبتون “
فرستنده : بچه های دهق

                       
                      برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



















کلمات کلیدی : خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|خاطرات خنده دار جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد