Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک جدید


عکسای پروفایل دختره همش با تاب و شلوارکه...بعد وبکم داده با چادر نشسته ! بهش میگم چرا ؟! میگه آخه نامحرمی! خدایا چرا من؟؟؟
فرستنده : آریامهر

                    
                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .


تو اتاق من کسی جرأت نداره چیزی رو از رو زمین برداره ...
آخه وختی سوسک میبینم نمیکشمش ! بزرگترین چیزی که دم دستم باشه میذارم روش تا اون زیر با خودش خلوت کنه و تو سکوت بمیره ...
مچین آدمی هستم من !
فرستنده : dash vahid


                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .


اونایی که میان اینجا فقط جوکای خودشونو لایک میکنن همونیی هستن که درس میخونن ولی نمیرسونن.یعنی میترسن یه وقت لایک یه نفر از خودش بیشتر شه؟ من که هر چی ببینم لایک میکنم
فرستنده : Mamal--->Anti Gudzila


                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .


اگه کسی بهت بدی کرد قلبشو نشکون چون یه قلب بیشتر نداره طفلکی گناه داره، بزن دندوناشو بشکون که لانصب 32تا دندون داره .
فرستنده : پسر اهواز


                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .


اعتراف میکنم تلفظ شمشیربازی با اسلحه اپه رو یه چند سالیه کشف کردم، تا قبل از اون فکر می کردم با اسلحه افه ست و طرف اِفه ضربه زدن میاد......خخخخخخخخخخخخ
فرستنده : civil


                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .


آقا به جـــان خودم راست میگم ، امروز یه پسر جوون ماسک به صورتش زده بود ، یه آن ماسکشو داد پایین یه سیگار روشن کرد و گذاشت رو لبش !
شرکت دخانیان :|
ریـه :|

:|
:|
فرستنده : جوجه نقره ای


                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .


تـــنـها قســــمـــت خـــوب سرمـــا خوردگــــی ، عطسه کــــردنشه! 
هـــــمـــیــــن !!
فرستنده : محمّدرسول


                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .


هر موقع تو یخچالمون شیر داره فاسد میشه و موز دار کپک مامانم لطف میکنه برامون و شیرموز قهوه‌ای درست میکنه!
فرستنده : [Peyman [Datis


                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .


این روز ها از از عشق های امروزی نمیتوان داستانی به بلندی شنگول و منگول نوشت چه برسد به شیرین و فرهاد
فرستنده : miss S



                      برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .


















کلمات کلیدی : خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|خاطرات خنده دار جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد