Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک جدید


امروز رفته بودم بوفه ئانشگامون ی چیزی بخرم ی لواشک دیدم روش عکس سیندرلا داشت نیم ساعت داشتم نگا میکردم عکسرو و با خودم مقایسش میکردم اخرم به این نتیجه رسیدم خودم خوشگل ترم
جدا 65سالم شده هنوز جذب چ چیزا میشیم.
شمام اینطورین؟
فرستنده : miss S


                    
                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .


یارو میره کمیته امدد هیچی بهش نمیدن و میگه : واگذارتون کردم به کلید اسرار... .
فرستنده : HAMID


                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .


امروز به آهنگو اینقدر پشت سره هم پِلى کردم 
تا خوانندهِ صداش گرفت!!!
فرستنده : امیر دانشور


                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .


رفتم بازار یکی ازم پرسید بندر عباس کجاست؟ من گفتم جنوبه دیگه. یکی از اونور میاد میگه نه شرقه!!! آخه عزیز من تو چهار جهت تشخیص نمیدی چرا دهنت را باز میکنی هم شهریه ما داریم؟
فرستنده : r.s


                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .


دختره همسایمون افسردگی گرفته بود بردنش پیش روانشناس.
ننه اش می گفت کنکور به همش ریخته.
میخواستم بگم ای مادرجان تابلوعه که دوس پسرش پیچوندتش!
دیگه ما تو این کارا استخون ترکوندیم
بعله
کنکورو چرا بدنام میکنی?! :|
(ازینام هست میشینه موهاشو میکنه خخخخخخخخخخ)
فرستنده : hamid reza


                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .


تست هوش؛ جاهای خالی را با عدد مناسب پر کنید.
۱۰-۲۰- ... -۱۵- ... - ۶۰- ...
.
.
نگرفتی؟ بابا "ده، بیست، سه، پونزده، هزار و شصت و شونزده" دیگه!!!
فرستنده : Mehdi 19


                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .


من موندم الان این رابینسونه ایرانسل داره به کنار . . .
ایرانسلش به تلفن ثابت چطوری وصله خو به کنار . . . 
اون تلفنه سیمش کجاست کاری نداریم . . . 
یه منشی داره که انگار اسب لوک خوش شانس قبل در افق محو شدن یه لگد به فیسش زده بازم به کنار . . . 
یعنی اونقدر پول داره که یه مرغ بخره ؟؟؟
فک کنم تو تبلیغاتای بعدی یه پرایدم کنارش باشه !!!
رایتل حتی !!!
شاید فیسبوکم داشته باشه ما نمیدونیم !!!
فرستنده : s8ker girl


                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .


غضنفر با ماشین میزنه به یه دختره:میگه بی خیال اون یک فرشته بود
فرستنده : saber


                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .


این ولنتاینم تموم نمیشه برگردیم بریم آشتی کنیم
پوسیدیم تو تنهایی:دی
فرستنده : Meraj


                      برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .


اونی که جدول تناوبی عنصر ها رو اختراع کرد من اگه نبینمش!هر چی در دوران دبیرستان میکشیدیم از دست این یارو بود.کاش نمیمرد خودم میکشتمش.یه نفر دیگه اختراع میکنه ما باید حفظ کنیم. یعنی خودش حفظه؟
فرستنده : Mamal--->Anti Gudzila


                       
                      برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .


















کلمات کلیدی : خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|خاطرات خنده دار جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد