Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک جدید


مردم میرن فیس بوک با شخصیت های مهم جهان و خارجیا به گفتگو میشینن اون وخ من میرم فیس بوک افغانیه بهم پیام داده دعوت نامه بفرس بیام ایران!
جون من جای من بودی خودتو تو چاه توالت خفه میکردی یا میرفته وسط یه گله دهه هشتادی؟
فرستنده : رضــــا جــــون

                    
                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .


بضی وختا یه کسایی سلامت می کنن که حتی تو خوابم ندیدیشون ولی اونا شناسنامتو حفظن
خیلی تابلو هس که بهشون بگی نمیشناسمت ولی من ....
یه راهی پیدا کردم که با خنده و بدون ضایع بازی اسم طرفو ازش می پرسی بدون اینکه ناراحت بشه
برای شروع کمی لبخند بزنید و با حالتی طنز آمیز بگید:::
والـّو یه مدتیه حافظم ویروسی شده اسم همه رو حتی خودمم پاک شده دوباره دارم آپدیتش می کنم.... چکار کنیم (اینجا خودتون باید با هنرتون جریانو ادامه بدید)
اونایی موافقن ::: بزن لایکو
فرستنده : فیروزآباد모즈타바 가셈사뎋


                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .


بزرگترین افتخار من اینه که معدل لایک من از همه تون پایین تره
یعنی کلا رکورد دار این قضیه هستم من
فرستنده : Ali 104


                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .


میگن بخند تا دنیا به روی تو بخنده
ما که خندیدیم دنیای نامرد هم محکم زد توی سرم و گفت نیشت رو ببند چرا میخندی؟
دنیا هم اعصاب نداره ها شما دقت کنین الکی نخندین
فرستنده : Ali 104


                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .


شنیدین غضنفر رفته از تموم بچه های خوش خنده شکایت کرده ؟؟؟؟
.
.
.
میگه دفترچه خاطراتشو دزدیدیم
فرستنده : آشپز باشی


                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .


یکی از دوستام که شبیه پاندای کونگفوکاره, بعد چندبار درخواست ازدواج از یکی از دخترای دانشگامون وجواب رد از طرف اون دختر یروز دختررو تو خیابون میبینه واز بده این روزکار مام اونجا بودیم میره جلو دختره وبهش میگه مشکلت با من چیه؟؟ درسم که از تو بهتره, خونه ماشین همه چی داریم ووضع مالیم ازتو بهتره,عمق فاجعه جایی بود که گفت حالا اینا هیچی قیافمم که از تو بهتره!!! قیافه من تواون لحظهo O .یعنی اعتماد به نفسش تو حلقم!!!واقعا دختره باشعوری بود فقط با فش قضیرو حل کرد من اگه جاش بودم با نانچوکا چنان میزدمش صدای خر بده!! اگه قبلا 1درصد شانس داشت الان کلا باید قیده ازدواجو بزنه!!
فرستنده : jok


                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .


دختره تو فیس بوک نوشته:
امروز تو مدرسه مسابقه ی تناب کشی داشتیم با دبیرامون خلاصه ما دبیرامونو بوردیم جایزش هم از هر دبیر ی2 نمره گرفتیم اینقر هم به دبیرا خندیدیم
بعد پسره زیرش دیدگاه گذاشته:
بین معلمای خانمتون کسی قصد ازدواج نداره؟

دیگه من حرفی ندارم بزنم باقیش با خودتون!
فرستنده : رضــــا جــــون


                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .


پیغام گیر تلفن پدربزرگ و مادر بزرگ ها.
ما اکنون در دسترس نیستیم؛ لطفا” بعد از شنیدن صدای بوق پیغام بگذارید:
اگر شما یکی از بچه های ما هستید؛ شماره ۱ را فشار دهید.
اگر میخواهید بچه تان را نگه داریم؛ شماره ۲ را فشار دهید.
اگر میخواهید ماشین را قرض بگیرید؛ شماره ۳ را فشار دهید
اگر میخواهید لباسهایتان را تعمیر کنیم؛ شماره ۴ را فشار دهید.
اگر میخواهید بچه تان امشب پیش ما بخوابد؛ شماره ۵ را فشار دهید.
اگر میخواهید بچه تان را از مدرسه برداریم ؛ شماره ۶ را فشار دهید.
اگر میخواهید برای مهمانان آخر هفته تان غذا درست کنیم ؛ شماره ۷ را فشار دهید.
اگر میخواهید امشب برای شام بیایید؛ شماره ۸ را فشار دهید.
اگر پول میخواهید؛ شماره ۹ را فشار دهید.
اما اگر می خواهید ما را برای شام دعوت کنید یا ما را به گردش ببرید، بگویید، ما داریم گوش می کنیم.
هرکی لایک نکنه خیلی بی سلیقه ست..
فرستنده : ASOPAS


                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .


امروز یه صحنه خیلی ناگوار دیدم دلم خیلی سوخت :(
یه ماکسیما زده بود به یه پراید !! بیچاره ماکسیماییه باید دار و ندارشو بفروشه خسارت برایده رو بده :)
خخخخخخ
فرستنده : جوجه نقره ای


                      برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .


در سالیان اخیر همیشه به این فکر میکردم که نخود و کشمش توی آجیل های عید چیکار میکنن؟ تـــازه امسال به این نتیجه رسیدم که اگه مثلاً پسته و بادوم هندی و اینا نباشن ، نخود کشمش باید آبرو داری کنن بالآخره ... :)
پسته کیلو 45 هزار تومن :|
فرستنده : جوجه نقره ای

                       
                      برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



















کلمات کلیدی : خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|خاطرات خنده دار جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد