Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک جدید


ــــ*ـ*ـ*ـ*ـ*ـ*ـ*ــــــ محمّد رسول ــــــ*ـ*ـ*ـ*ـ*ـ*ـ*ـــــ
یکی از"فانتزی فامیلی" هام اینه که وقتی یه قاشق خورشت میریزم رو فرش مامانم با مهربونی بگه اشکال نداره پسرم ، خودم تمیزش میکنم ، تو غذاتو بخور !!!
فرستنده : محمّدرسول

                    
                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .


چند روز پیش برا خواهر خواستگار امده بود بچه مایه دار مرغ فروش بود تازه پراید صفر هم داشت. لامصب جای هیچ عیب و ارادی نمی زاشت.
خدا شانس بده. والا.
فرستنده : ASOPAS


                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .


هشت صبح راه میافتم 8:30 میرسم
هفت و نیم راه میافتم 8:30 میرسم
هفت راه میافتم 8:30 میرسم
شش راه میافتم 8:30 میرسم
نصفه شب راه میافتم 8:30 میرسم
از معجزات تهران اینه هر ساعتی راه بیوفتی بیای سر کار هشت و نیم میرسی!!!!!!!!!!
فرستنده : احسان


                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .


اقا من شناس نامم رو تا الان هنوز عکس دار نکردم 4 سال ازش گذشته :))امروز رفتم ثبت احوال تاییدم نکردن :|| یه نامه بهم دادن گفتن باید بری کلانتری:O هیچی دیگه رفتم با داداشم کلانتری که تاییدی بگیرم میگم آقا من یه تاییدیه میخوام :))
یهو در اومد گفت این مشخصات شناس نامه ماله تو نسیت:|من که گفتم الانه که بندازنم هلوف دونی..:((
هیچی دیگه گفت باید یکی از همسایه هاتون رو بیارید تا ایشون رو تایید کنه:)))))))))
هیچی دیگه یکی رو بردیم و تایید شدم تو اون لحظه با ماشینم(پراید) یه تییکاف زدم همین که اومد جریمه کنه تو افق محو شدم:))))
فرستنده : هلو


                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .


سلام من چند مدته میام به خوش خنده و خیلی خیلی حال میکنم حتی وقت هایی که ناراحتم میام و اینجا با خوندن مطالب خنده رو لبام جاری میشه از همه تشکر مینم و عرض خسته نباشی به همه دوستان گلم این اولین ارساله منه امید وارم خوشتون بیاد.
--------------------------------------------------------------------
امروز بعد از مدت ها با خانواده رفتیم پارک(6 تا ماشین بودیم"خدا بیشترش کنه")خلاصه بچه هم که نگو مهد کودک بود 3 تا بچه برادر دارم 2 تا شون از یکی دیگشون بزرگ ترن بچه هارو هم سپرده بودن دست ما:(( من نمیدونم چی شد یعنی یه لحظه رفتم آب بخورم بیام دیدم 2 تا بزرگه کوچیکه رو گرفتن دارن خاک میریزن تو لباسش..اصن یه وضعی شد:|
هیچی دیگه 1 ساعت گیره تکوندنه بچه بودم :|:)))
بچه برادره ما داریم یا گود زیلا :)))
فرستنده : هلو


                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .


از مسئولین کمال تشکر رو دارم
بابت سیستم حمل و نقل ریلی و هوایی که واسه افق گذاشتن
اینقدری که همه تمایل به محو شدن تو افق دارن تمایل به رفتن به پدیده با اون همه تبلیغ ندارن
والا
این چه وضعشه
تبلیغ ما محو بودن ماست(سازمان افق)
فرستنده : Iran54


                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .


الان از مهم ترین دغدغه هام اینه حالا که
سال تحویل ساعت۲ ظهره نهارو کی باید بخوریم
فرستنده : ALI-MSTM


                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .


دوستان عزیز خوش خنده ای یه سوال برام پیش اومده:
شما یا دارین فانتزی میزنن و تو افق و دود و... محو میشین یا دارین سوتی میدین یا دارین از دست این دهه هشتادی ها فرار میکنین!پس کی به کارتون میرسین؟اون وخ میگن چرا مملکت پیشرفت نمیکنه!
فرستنده : reza1372


                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .


دوستان نمیدونید چجوری میشه آپدیت فایرفاکس رو قطع کرد؟
به یتا 4 آپدیت میکنم فرداش میگه بتا 5 اومده 
آپدیت میکنم فرداش میگه بتا 6 اومده
لا مصّب عین زودپز ورژن میده بیرون
فرستنده : نخبه پرور


                      برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .


یه چیز به هموطنان عزیز بگم که تو خوش خنده میتونید روزی 5تا جوک و اس ام اس بفرستید اما این به این معنی نیست که شما روزانه 5 تا جوک بفرستید به این معنیه که حداکثر 5 تا بفرستید.
فرستنده : Mamal--->Anti Gudzila

                       
                      برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .


















کلمات کلیدی : خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|خاطرات خنده دار جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد