Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک جدید


دقت کردید من چند روزی میشه که نیومدم خوش خنده ؟فکر میکنید چرا؟ فکر میکنید من تو این چند روز بدون خوش خنده چیکار میکردم؟ هیچ کار نمیکردم فقط یه خواننده تحصیل کرده دیدم که خانواده دار بود هیچ مشکلی هم نداشت.تو این چند روز از تعجب هنگ کرده بودم.
فرستنده : Mamal--->Anti Gudzila

                    
                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .


عاقا پورشه ماشینه بنز هم ماشینه پراید هم همینطور
تا حالا پورشه جرات نکرده بگه پورشه مطمىن
بنز هم نمیگه بنز مطمىن
حالا سایپا با چه رویی گفته سایپا مطمىن خدا میدونه
فرستنده : استاد آشفته


                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .


اینقد که من توی این سالها واسه برنامه ۹۰ اس ام اس فرستادم ، واسه جنیفر لوپز فرستاده بودم الان عاشقم شده بود
فرستنده : alim2


                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .


یه دختر تهرونیه از نونوایی میومده پسرکرمونی میوفته دنبالش دختره اعصابش خورد میشه میگه:چی از جونم میخوای؟!
پسره میگه:یه پرک نونی میدی؟:|
به افتخار کرمونیای عشقووو♥
البته من خودم کرمونیم
فرستنده : Ali mukafat


                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .


عاقا چشمتون روز بد نبینه یه مزاحم بهم اس داده اگه نیای منو بگیری میرم خودمو میکشم ده مین قبل از اینکه حالم بد بشه شماره خونمونو واست اس میکنم بعدش یه نامه ام می نویسم که تو مسئول مرگ منی. 
منو میگی تو اون لحظه oJo 
سازمان حمایت از ازدواج((((:
خانواده دختره(((((:
خانواده من))))):
مجلس سنای رم!!!!!!!!!!!
فرستنده : badboy2


                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .


واقعا چه حالی میده معلممون امتحان میگیره ورقه ها رو بهمون میده وقتی میخواد نمرات رو ثبت کنه حدود ده پونزده نمره میبرم روش طوری که به نوزده یا بیست برسم!!واقعا چنین مواقغی احساس غرور میکنم!!اونم بدبخت نمیفهمه!بعضی وقتا هم اصلا امتحان نمیدم
فرستنده : ایرانسل


                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .


مخاطب خاصم بعد چند ماه جواب اس هامو نمیداد امروز اس داده میگه :سلام خوبی گلم ؟دلم برات ی ذره شده !!! 
راستی عزیزم چن روز دیگه تولدمه چی می خوای برام بخری ؟؟؟
براش نوشتم : ی چیز ک ب زیبایی خودت باشه 
ی چیز ک هر وخ نگات بش افتاد قشنگ بتونی باهاش همزادپنداری کنی !
اون ک وااااااااااای چی هست ؟؟؟؟؟؟؟
من : سنگ پا قزوین !!!!
خخخخخخخخخخخخخخ خوب جوابشو دادم ؟؟؟
فک کنم کصافط واسه ولنتاین هم تور پهن کرده بود !!!
فرستنده : king boy


                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .


می خواستم ببینم شما هم مثل منین که به کج بودن کفش و دمپایی حساسین که باید حتما جفت باشن .اونایی که مثل منن بزنن اون لایکو.
با تشکر....
فرستنده : ASOPAS


                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .


پراید رو کیلویی هم حساب کنیم 20 میلیون نمیشه آ
20 میلیون رو هزاری کردم دیدم 900 کیلو
فرستنده : عرفان


                      برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .


خسته و کوفته رفتم خونه، خودمو زدم زمین و به مادرم گفتم یه چایی برا داییت بریز و بیار!!!!!
گفت: داییم غلط کرد!!!! منم گفتم: خب داییت غلط کرد!!!!
یهو گفت: بیشعور ، دایی خودت غلط کرد!!! منم گفتم: باشه ، دایی خودم غلط کرد!!!!
خلاصه هیچی دیگه: بعد از کلی تعقیب و گریز آخرش با کفگیر زد وسط فرق سرم.
فرستنده : باران

                       
                      برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



















کلمات کلیدی : خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|خاطرات خنده دار جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد