Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک جدید


یادتونه یه روزایی که اصلا به هیچ وجهه من الوجوه درسی رو بلد نبودی یا نخونده بودی با استرس و نگرانی و انا انزلنا و آیة الکرسی دعا میکردی که مبادا اسم تورو بگه/ اون وقت دبیر بی انصاف اگه چند ثانیه هم به پایان کلاس مونده بود از میون48تاهمکلاسی صــــــاف اسم تورو میخوند که بری پا تخته!!!!!
من ناراحتی قلبی گرفتم خو
فرستنده : علیرضا11

                    
                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



ایران در آینده ی نه چندان دور...
اوه اوه اوه بچه ها طرفو نگاه ، معلومه خیلی مایه داره ، ماشینش پرایده‎:O :O ‎
فرستنده : sadeghooo


                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .


دوستم میکه وقتی با داداشم دعوام میشه منو با بوی زیر بغلش تهدید میکنه
فرستنده : باب افسنجی f.m


                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .


بابام گیر داده میگه : باید ببینم با کی دوستی ؟
عکس دوست دخترمو تو فیسبوک نشونش میدم ؛
میگه :خاک توو سرت کنم !
آخه تو دختری رو که صد وشصت و سه نفر پسندیدنش ،
میخوای چیکار کنی ؟

راس میگه ها !!!!!!!!!!!!
فرستنده : نسل سوخته


                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .


خدایا ما که نمیتونستیم ماشین 20 ملیونی سوار شیم
.
.
.
مرسی از اینکه ماشین مارو کردی 20 میلیون :| :| :|
قسمتی از مناجات دارنده ی آقای پراید :)))
فرستنده : ali_atishpare


                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .


الان کهglxتبلیغ میکنه گوشیهامون راحت ازتوجیب درمیادمن یه پیشنهادی هم واسه ایرانسل دارم!اونم بیادبگهcoverروی کارت شارژهامون راحت باناخن تراشیده میشه واینقدرخرج تبلیغاتش نکنه که مجبوربشه برگرده به اروپای قرون وسطاوبه دکتررابینسون زنگ بزنه;-)
فرستنده : M/S{Paydar}


                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .


هواپیما داشت سقوط میکرده
همه جیغ میزدن به جز غضنفر!!
میگن:چرا جیغ نمیزنی؟!!
میگه : مال بابام که نیست بذار سقوط کنه!!!
فرستنده : BANEH MUSIC


                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .


هعیییییییی... دیروز داشت تو یه شبکه ای محصول جدید فراری رو نشون میداد و منم بدجوری محو این ماشینه بودم که یدفه به خودم اومدم و گفتم اگه اینا فراری میسازن ماهم پراید با دنده اتوماتیک میسازیم.بععععععله.
فرستنده : .::TiToNiCk::.


                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



رفتم نمایندگی GLX دیدم یه شلوار تو ویترینش آویزونه!!! منو میگی: :O
پرسیدم شلواره واسه چیه!؟؟ گف که اونم جزوه خدمات گارانتیشه!!!
واسه گوشی هایی که مشکل از جیب در اومدن دارن یه دونه از اونا میدن بپوشن که راحت تر از جیب در بیاد!!!!
سیم بوکسر هم داشتن که فک کنم واسه مورداییه که مشکل اساسی دارن!!!!!!!!!
فرستنده : purya21


                      برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .


داشتم تو خیابون واسه خودم میرفتم ییهو با یه دختر برخورد کردم کیفش افتاد زمین
بعد زود گفتم معذرت حواسم نبود
چشاشو بست هر چی از دهنش در اومد بارم کرد!!
اخرشم گفت اگه قصدت دوستیه چرا مودبانه نمیگی...................

من دیگـــــــــــــه میرم یه جا جدید پیدا کنم واسه محو شدن:)))
خدافس..............
فرستنده : بهـــــ100ـی

                       
                      برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



















کلمات کلیدی : خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|خاطرات خنده دار جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد