Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک جدید




جوک جدید :



پراید به عنوان گرانترین تابوت دنیا در گینس ثبت شد :)))

فرستنده : Mehdi4283


                      برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



من عیدی یه مشت پسته گرفتم اییییییییییییییییینقدر خوشال شدم اشک تو چشام جمع شد اصلان ....!!!!! :D

فرستنده : tahi



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



تا وقتی که نشه از اینجا من با بیل بزنم تو سر اونایی که لایک نمیکنن،با من از تکنولوژی حرف نزنین!!! :|

فرستنده : fa fa



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



هوس تخت دونفره کردم. یه تخت دونفرۀ با تشک خوشخواب. همچین بپری روش دست و پاتو بندازی اینور اونور هر جور دلت میخوادبکپی


هان الان با خودت گفتی پ نفر دوم چی!!!؟ نفر دوم خودش پول داره بره واسه خودش یه تخت بگیره هر جور دوست داره تووش بِکَپه...این تخت منه


روانی هم خودتی

فرستنده : fa fa



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



هیچوقت نتونستم مثل فیلما شیک مسواک بزنم، هر بار مسواک میزنم کم مونده از گوشام کف بزنه بیرون :|

فرستنده : fa fa



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



بخشی از صحبت های منو بابام:

بابام یه روز منو صبح زود بیدار کرد

تا برای خونه تکونی کمکش کنم منم تا

عصر مثل الاغ کار کردم حالا عصری بابام 

اومده میگه برو نون بخر میگم خسته ام بابامم

برگشته میگه یعنی چی خسته ام شبا که مثل جغد بیداری

صبحا هم که مثل خرس میخوابی بیدار شدنی هم که مثل اسب شیهه

میکشی کار کردنی هم که فقط بلدی نگاه کنی حالا میگی خسته ام یهو خدارو شکر مادرم پیدا شد و منو از تبدیل شدن به باغ وحش نجات داد ولی

اونم نه برداشت نه گذاشت برگشته به بابام میگه حالا این بزغاله رو ول کن ...

هیچی دیگه منم دارم وارسی میکنم ببینم شبیهه کدوم یک از حیوونایی که بابام اینا گفتن هستم.

فرستنده : dock



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



رفتیم ختم به صاحب مجلس میگم

ان شاالله غم اخرتون باشه 

برگشته میگه :

ان شالله به شما قسمت بشه 

دوستان لطفا به جای عیدی لایک کنید.

فرستنده : dock



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



بابا جون هرکی که دوست دارید دفعه بعد هر وقت خواستید بیایید خوش خنده ی نگاهی تو آینه به خودتون بکنید که این بچه فیل (... استغفرالاه‏)‏بهمون نخنده. نیگاه چه ضوقی کرده لامصب

فرستنده : Soltan



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



عاقا یه چیزی!!!!!!!!! فهمیدین چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

قیمت پراید و سکه رو برنامه های صدا و سیما هم اثر گذاشته......

امسال دیگه مردان آهنین هم نمیدن...........من دلم واسه خودنگاه 

تنگ میشه......این آیتم ، آیتم شکوندن پسته در بسته زیر 2 ثانیه

هستش...هر کی زیر 4 ثانیه شکوند ، میده پسته رو من میخورم....

هر کیم نشکوند ، باید دو کیلو پسته واسه من بخره بیاره.....

فرستنده : Reza.B



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



هر آدمی تو زندگیش حداقل یه‌بار مسواک یکی دیگه رو انداخته کف دسشویی، ورش داشته فوتش کرده گذاشته سر جاش

لایک=قبول داشتن

فرستنده : fa fa



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



















کلمات کلیدی : خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|خاطرات خنده دار جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد