Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک جدید



جوک جدید :



هوس کوکتل شاه میگو با سس خرچنگ و خاویار فراوان و کنیاک هنسی کردم... منتها تاحالا نخوردم... :|

فرستنده : V @ H ! D n




جوک جدید :



توی ایران واسه رانندگی یا باید گواهینامه داشته باشی یا نیسان!

فرستنده : Mehdi 19



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



یه سوال خیلی وقته ذهنم رو مشغول کرده

خونه پت و مت رو کی مرتب میکنه؟

فرستنده : Ali 104



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



می گم این گود زیلا های فامیلم دیگه چشم و گوششون باز شده.دیروز پسر خاله ی گودزیلا مو دیدم که از تو جیب باباش یه عالمه پول برداشت و رفت بیرون.تعقیبش کردم ببینم کجا میره.آقا وقتی دیدم تو پارک واسه ی یه دختر هم سن و سال خودش نیم کیلو پسته ی خام درجه ی یک خرید از نوک بلند ترین موی سرم تا یر آمده ترین قسمت کف پام سوت کشید.(خدا شانس بده)

فرستنده : moham+mad



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



قسمت دوم :

... ماشین شروع به آتیشیدن میکنه اما یه دفعه از ماشین یه صدایی میاد : کصااافت! منم عباس!!!!من در حالی که هنگ کردم برمیگردم و جفت پا میرم تو شیشه ماشین اما نمیشکنه !!از اونجایی که عباس با خودش یه 4لیتری اسید داره مثله برق و باد اسید رو میریزه رو شیشه ماشین و میاد بیرون . در حالیکه داریم از ماشین دور میشیم ماشین پشت سرمون بووووف!!(آره دختر هم با ماشین ترکید!)از عباس میپرسم داداش ! اون دختره کی بود؟ عباس هم میگه مسافر بود خو! منم داشتم میرفتم خونمون. راستی چرا تاکسی رو سوزوندی؟ راننده بنده خدا یه دیقه رفت مغازه کار داشت . زدی ماشینشو منفجر کردی!!!من هم بدون هیچ حرفی مابَقی تخمه ام رو میشکونم و دو نفری تو پسته فروشی محو میشیم. . .

پایان. 

فرستنده : محمّدرسول



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



فال حافظ گرفتم میگه شما که یه عمر شریف زندگی کردی نرو خلاف کن> چرا تهمت میزنی آخه؟ نه خلاف میکنم نه خدایی شریف بودم. فکر کنم . خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ . . . . تفففففففف

فرستنده : siyavash



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



*****پست ویژه ی امروز*****

به اطلاعِ جمعیت بزرگ خوش خنده  می رساند که امروز در یک اقدام خودجوش دستگاه تلویزیونِ ما اقدام به سوختن کرد(نمی دونم واسه چی)

باور کنین من تقصیری نداشتم...فقط داشتم می رفتم سمتش که یه دفعه ایشان دارِ فانی را وداع گفتند...(درون پرانتز باید متذکر بشم که من اصلآ سمت تلویزیون نمیرم)

البت برای خاموش کردنش رفته بودم.نمی دونم شاید ناراحت شد بعد سکته زد...آخه من که سمتش نمی رفتم.حالا هم که رفته بودم واسه خاموش کردنش بود...

حالا من که هیچ ولی بقیه ی اعضای خانواده چه گناهی کرده بودند که از دیدن برنامه های جالبی چون: عمو پورنگ(با تبلیغ مواد غذاییش)و کلاه قرمزی( که انصافآ عالیه)و...محروم شدند...آخه این انصافه؟؟؟؟؟

چه کنیم اینم از ما...

سال تحویل را بدون تلویزیون خواهیم گذراند...«این نیز بگذرد»

فرستنده : Dead Heart



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



هوا کشِ توالت چیست :

.

.

.

.

اصلى ترین وظیفه ى هواکش توالت تولید صداست براى آرامش خاطر

شخص مشغول در محل و همچنین سایر وابستگان در خارج

به جون خودم ، بو بهانه ست

فرستنده : fa fa



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



کسی که من ازش خوشم میاد و اون از من خوشش نمیاد باید

جواب تلفن و مسیجامو نده،فیسبوکشم دی اکتیو کنه!

باید خونه شونم عوض کنه که حالیم شه ازم خوشش نمیاد..!

اصلا بره بمیره کیصافطط

یه همچین آدمی هستم من

فرستنده : fa fa



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



















کلمات کلیدی : خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|خاطرات خنده دار جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد