Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک جدید



جوک جدید :



**سواات چهار گزینه ای شماره سه !! 

برای در رفتن از کار خونه تکونی کدام یک از اقدامات زیر رو اجرا میکنید؟

1ــ خود را به کوچه علی چپ میزنید !

2ــ به بهانه ای از خونه میزنید بیرون!

3ــ داد میزنید:مـــــــامــــــــــان دارم درس میخونم!

4ــ دادمیزنید: آخــــــــه کمرم !!

5ــ همه ی موارد بالا رو اجرا کردم ، نشد !!!!!!

فرستنده : محمّدرسول


                    
                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



دیشب زنگ زدم به استادمون گفتم میشه یگبار دیگه درسی که امروز دادین رو بهم توضیح بدین

استادمون خوشحال شد گفت : یعنی انقدر به درس علاقه مندی؟

من : نه هر کاری می کنم خوابم نمی بره

فرستنده : Mammad.V8



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



میگن فقط تو ایرانه که بعد از وارد کردن کارت در عابر بانک،استرس تمام وجودتو میگیره و با حالتی کاملا ملتمسانه تو دلت به دستگاه خود پرداز میگی:


غلط کردم...بخدا پول نمیخوام...فقط کارتمو نخور

:|

فرستنده : iran13



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



فیـــــس بـــــــــوک عین دهات می مونه … همه همدیگه رو میشناسن والا

فرستنده : [Peyman [Datis



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



چی میشه من یبار یه پست بذارم بعد ۱ ساعت بیام ببینم بالای 1000 تا لایک خورده؟ شمام که همکاری نمیکنید من به ارزوم برسم 


فرستنده : [Peyman [Datis



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



به سراغ من اگر می آیی … لامصب اقلا با یک کاسه سمنو بیا :دی

فرستنده : [Peyman [Datis



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



ﺁﺩﻣﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺁﯾﻔﻮﻥ ﺭﻭ ﺑﺮﻣﯿﺪﺍﺭﻥ ﻣﯿﮕﻦ ﺍﻟﻮ،ﻫﻤﻮﻧﻬﺎﯾﯽ ﻫﺴﺘﻦ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺩﺭ ﺩﺳﺘﺸﻮﯾﯽ ﺭﻭ ﻣﯿﺰﻧﯽ ﻣﯿﮕﻦ ﮐﯿﻪ؟! :دی

فرستنده : [Peyman [Datis



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



طرف تو فیسبوکش نظرسنجی گذاشته پرسیده :


گروه خونی تان چیست ؟

آخه نتیجه اش به چه دردت می خوره ؟

خون آشامی ؛ دنبال خون خوش خوراک می گردی لامصب :)

فرستنده : استاد مخ زنی



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



دیشب بهترین خواب زندگیم رو دیدم.جاتون خالی نشسته بودم تو پراید داشتم پسته میخوردم.من حداقل خوابشو دیدم ولی شما اونم ندیدین.حالا برین بسوزین

فرستنده : JavadTRM



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



موز خریدم، دونه ای 700 تومن!

اگه وزن پوستش رو ضربدر 700 تومن کنیم و تقسیم بر وزن کل موز کنیم، قیمت پوستش میشه 275 تومن!.

.

.

هیچی دیگه ، پوستش رو هم خوردم.... :))))

 

فرستنده : Mehdi4283



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



















کلمات کلیدی : خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|خاطرات خنده دار جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد