Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک جدید



جوک جدید :



روش مصرف پسته در ایام نوروز :

قبل از خواب به نیت شفا 

یک عدد به صورت شیافت

فرستنده : حــــــامــــــد


                    
                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



پارسال با 7 میلیون تومن میتونستی ماشین بخری

امسال میتونی لپتاپ بخری

فردا میتونی گوشی موبایل بخری

سال دیگه میتونی صدقه بدی...

فرستنده : freeheart



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



دلتون بسوووووووووزه همین الان که دارم اینو مینویسم درحال پسته خوردنم...

لایک=کوفتت بشه

فرستنده : freeheart



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



آژانس بین المللی انرژی هسته ای اگه نحوه استفاده صلح آمیز ملت از ترقه های چارشنبه سوری رو از نزدیک ببینن... 

دیگه اجازه غنی سازی گوگرد نوک کبریت هم بهمون نمیدن!

فرستنده : Hilda



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



از ننه باباهای عزیز خواهش میکنم که دیگه تا اطلاع ثانوی با کودکان خود قهر نکنن …

دیگه به قدر کافی خواننده داریم !

فرستنده : remix2



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



اعتراف میکنم سال79 که حدودا ۵سالم بود.یه روز که مامان و بابام سرکار بودن.رفتم کنار چراغ نفتی ببینم چطور این وسیله ما رو گرم میکنه.با استفاده از هوش و ذکاوت بالا فهمیدم که آتیش باعث گرم شدنش هس.من هم چون اتاقم بسیار سرد بود تصمیم گرفتم که با استفاده از نبوغ خودم اتاقمو گرم کنم.رفتم ۱کاغذ A4 برداشتم کردم تو چراغ نفتی تا روشن بشه و ببرم تو اتاقمو از گرماش استفاده کنم.کاغذ روشن شد.همین که شروع کردم به حرکت به طرف اتاقم کاغذ از دستم افتاد رو فرش و شروع کرد به سوختن.یادم میاد رفتم تو آشپرخونه و آب آوردم ریختم روش.گفتم الان که مامان بابا بیان کتک میخورم.یادم اومد مادربزرگم که ۱بار دستش سوخت ۱کرم مخصوص مالید به دستش.به هزار بدبختی اون کرم رو پیدا کردم و حسابی همه جا فرش که سوخته بود مالیدم تا زود خوب بشه ولی متاسفانه خوب نشد.کل فرش علاوه بر سوختگی به رنگ سفید دراومد.وقتی بابام اومد خونه به خاطر این کار فوق هوشمندانه بابام کلی بهم خندید و بدوم هیچگونه خوردن کتک به آغوش خانواده بازگشتم.اون لحظه باور کنید من خوشحال بودم از کتک نخوردن،

فرستنده : mahta



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



نشستن جلوی ماشین لباسشویی و نگاه کردن به چرخیدن لباسا چه لذتی داره !


امتحان کنین حتمن ...

فرستنده : dash vahid



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



یه چیزی!!

برید کامپیوتر رو روشن کنید !!

یه آهنگ شاد بزارید !!

خوب! حالا برید برنامه وُرد تون رو بازکنید !!

آها! حالا اگه تونستید یه نامه غمگین به یه نفر بنویسید !

عمــــــــراَ بتونید !!!!!

فرستنده : محمّدرسول



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



یکی از روش های آزار و اذیت ما در اون زمان

این بود که یه سوزن لای انگشتمون جاساز میکردیم

سعی میکردیم در نهایت ادب با دیگران دست بدیم ! :

فرستنده : استاد مخ زنی



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



نامه به پسته در بسته

ای جناب ای بزرگ

سلام علیکم

همین جا از همین تریبون 

از تمام آنچه کوتاهی ست و تحویل نا گرفتن هایم... عذر می طلبم و از تو و فرزندان و نوه هایت دعوت می نمایم سری به بنده زنید تا خاک پوستتان را سرمه ی چشمانم نمایم.

مشغولو ذذومبه این اگگه نیاین...

نامه از یک کارمند زیرک;)

فرستنده : کمبوزه خان



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



















کلمات کلیدی : خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|خاطرات خنده دار جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد