Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک جدید



جوک جدید :



واحد جدید درسی


.


.

وصایای چــــــاوز

فرستنده : دانش آموز


                    
                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



اسفند ماه هر سال مردانی از دیار پارس به پا میخیزند

تا از دیوار ها اویزان شده و پنجره ها را دستمال بکشند.

فرستنده : arman kh



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



من نمیدونم چه رابطه ای بین خوش خنده و دست تو دماغ کردن وجود داره دقت کردین تا میشینی پشت خوش خنده یادت به دماغت میفته و سریع هم مطالب رومیخونی هم لایک میکنی هم جنس ناب میکشی بیرون وباتمام وجودت تقدیم میکنی به صندلی زیر پات........

فرستنده : سجاد




                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



عکس العمل شده در برابر دیدن یک سوسک چیست؟

1ــ داد میزنید و میگویید وایییییییییی؟!! 

2ــ با اعتماد به نفس میگویید من از سوسک بدم نمیاد چندشم میشه! ایششششش؟!!

3ــ با بی محلی از کنــارش رد میشوید ؟!! (آره درسته از صـــدتا فحش هم بدتره)

4ــ بهش یک گوشی Glx نشون میدهید تا حرصش درآد ؟!!

5ــ چه سوال بی مزه ای معلومه میکشمش!!

6ــ اگه تا اینجا مطلب رو خوندی دستت درد نکنه ! حوصله ات تو حلق اون سوسکه!!!

فرستنده : محمّدرسول



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



تو خیالاتم دوس دارم 

یه شب بارونی ببینم دارن یه دختره رو اذیت میکنن منم برسم بهشونو دخل تک تکشونو بیارم

بعد دختره رو از رو زمین بلند کنم کتمو دربیارم بدم تنش کنه

بعد سرشو بیاره بالا تو چشام نگاه کنه و بگه میشه اسمت رو بدونم؟ 

بعد من از توی کتم یه سیگار در بیارم روشن کنم 

بعد یه پوک عمیق بگیرمو یه لبخند ملیح بزنمو دودشو بزنم تو صورتش 

بعد دود که رفت کنار من غیب شده باشم 

و اونم یهو بیفته رو زمینو سرشو بیاره 

رو به آسمونو از ته دل داد بزنه خدااااااااااااا 

فرستنده : AMIR.A.L.O.N.E



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



شاید برای شما هم اتفاق بیفتد. ما دیشب پسته خوردیم.

فرستنده : Mehdi4283



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



از موقعی که برای خوش خنده  مطلب ارسال می کنم اصن یه وضی شده دیگه همه رو رقیب خودم می دونم چی بشه یکی رو لایک کنم.....بعضی وقتا که می بینم یکی خیلی لایک داره می رم رقیباشو لایک می کنم که بازدید کننده ها کمتر بهش توجه کنند اصن دوگانگی شخصیتی گرفتم (آخه این خوش خنده  ما داریم؟).....شما که اینجوری نیستید یا من فقط این جوری نیستم؟

شمام اینجوری نیستید؟خو بچکید تو گوشی ای لایکه که دیگه از این حرفا بارتون نکنند....والا

فرستنده : Hamed-j73



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



بعد 10 سال تو یه شهر غریب دوستم از اون طرف خیابون منو دید...بقدری خوشحال شد که بی اختیار دوید به سمتم...بدون اینکه خیابون رو نیگا کنه...از سمت راست 1 تریلی مشکی با سرعت بالا میومد و من هی داد میزدم که "نیااااا" ولی خیابون پر از صدا های جور واجور و صدای کارکردن کارگرای مخابرات بود و اون صدامو نمیشنید...اومد تو خیابون ، 1 ماشین شاسی بلند قرمز با سرعت از کنارش رد شد،خدا رحم کرد ولی کامیون دیوانه وار بهش نزدیک میشد...وای خدای من،چی میدیدم...کامیون رسید...نخورد بهش ولی من بازم داشتم فریاد میزدم که "نیاااا"2دستاشو باز کرده بود تا بغلم کنه... قدم مونده بود که به من برسه...داد میزدم "نیاااا" اومدو افتاد تو چاهی که مخابراتیا درشو باز گذاشته بودن...صحنه وحشتناکی بود،رفتم دم چاه،هرچی صدا کردم جواب نداد...دنیا داشت دور سرم میچرخید...رو به آسمون کردمو فریاد زدم"خدااااااا"...اشکام داشت میریخت و جوی دیدمو گرفته بود...ناگهان دستم خورد به 1کی از آچارای لبه چاه و افتاد تو چاه...1هو 1کی از ته چاه گفت"آخ"...بعدشم سالم درش آوردیمو با هم رفتیم به سمت افق...

فرستنده : اگزوز



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



به نظر من یکی از چندش آور ترین برنامه های عید،روبوسیه :دی

والا 

اونایی که موافقن لایک کنن!!!

فرستنده : [Peyman [Datis



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



جوک جدید :



ﺩﻳﺪﻳﻦ ﺍﻳﻨﺎﻳﻲ ﻛﻪ ﻣﻴﺎﻥ ﺯﻳﺮ ﭘﺴﺖ ﻫﺎ ﺗﺒﻠﻴﻎ ﻣﻴﻜﻨﻦ؟

ﺍﻳﻨﺎ ﻫﻤﻮﻧﺎﻳﻲ ﻫﺴﺘﻦ ﻛﻪ ﺭﻭ ﺩﺭ ﻭ ﺩﻳﻮﺍﺭ ﺧﻮﻧﻪ ﻣﺮﺩﻡ ﻣﻴﺰﻧﻦ ﺗﺨﻠﻴﻪ ﭼﺎﻩ ﻭ ﻓﺎﺿﻼﺏ :دی

فرستنده : [Peyman [Datis



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .



















کلمات کلیدی : خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|خاطرات خنده دار جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد