Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک متفرقه


عاقا تودانشگاه همایش حلال احمر بودجاتون خالی همه روبردن کوه,بغلشم یه سد بود,خلاسه کلی از این رییس روسای دانشگاهو حلال احمر اومده بوذن اونجا,
کنار سد یه قورباقه دیدیم بعد کلی اذیت کردنش انداختیمش تو آب یدفه یکی از بچه ها باسنگ راست زد تو سرش,بنده خدا غش کرد افتاد بیرون,منم برش داشتم باسرعت رفتم پیش روسای حلال احمر داد زدم غش کرد.....گفتن کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟گفتم این غورباقه,نفس مصنوعی میخواد رییس کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بنده خدا رییس حلال احمره مونده بود تو رودربایسی......
بنظر شما من خنگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فقط قیافه رییس دانشگاه دیدنی بودااااااااااااااااااااااااااا
فرستنده : ofogh

                    
                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .


اقا این پست هایی که لایکاشون رقم یکانش ((صفر)) هست من لایک میدم میشه 1 اصن عذاب وجدان میگیرم بد جور مگه شبش خوابم میبره؟!!
هیچی مجبورم از مسئولی در خواست کنم یا اون لایکو بردارن یا نه تا بزارن روش دیگه.
حالا اینایی که 4 یا 9 هستن میشن 0 یا 5 انقد ذ.قمرگ میشم.
اصن یه وضعی
من فقط روانپریشم یا شمام اینطورین؟!
فرستنده : fungoo


                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .


نمی دونستم چهار شنه سوری توی دنیای مجازی هم تاثیر میذاره فیله چار جوک ترقه زیر پاش ترکیده عایا ؟؟؟
فرستنده : fari


                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .


میگن توی طلافروشی های شمال تهران وقتی پول خورد ندارن به جاش پسته میدن!! D:
فرستنده : مترسک


                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .





اقا من یه سوال دیگه پیش اومده واسم.....
اینایی که میرن با سه نفر دوس میشن و قربون صدقشون میرن و هانی هانی میکنن,
یعنی جا نیمه گم شده, سه چهارمشون گم شده بوده؟
فرستنده : ممد آقا


                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .


اعتراف میکنم یه بار وقتی تاکسی دنده عقب اومد سوار شدم راننده گفت آقا میخوام پارک کنم مسافر کش نیستم برو پایین داشتم از خجالت میمردم
فرستنده : Vahab


                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .


اعتراف میکنم 15 سال پیش برا اولین باری که کشتی کج دیدم، از بالا رخته خواب پریدم رو داداش کوچیکه و بیچاره دو تا دنده و دماغش شکست. هنوزم مشکل تنفسی داره
فرستنده : Vahab


                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .


ای کسانی کـــه همش میرید ســراغِ یخچال
بعضی وقتا درِ فریزر رو هــم باز کنید شاید بستنی ای آنجا خفته باشد.....
امروز من پیدا کردم.......
فرستنده : Vahab


                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .


--دوران دبستان--
من خطاب به پدرم: بابا؟...واسم سونی(پلی استیشن) میخری؟
پدرم: آره پسرم...البته اگه معدلت بیست شد‏!‏
من: خب بگو نمیگیرم دیگه‏!‏
--دوران راهنمایی--
من: بابا؟...واسم لب تاپ میخری؟
پدرم: بله پسرم...البته اگه 16 بشی‏!‏
من: خب بگو نمیگیرم و راحتمون کن‏!‏
--دوران دبیرستان--
من: بابا؟...برام گوشی Galexy S II میخری؟
پدرم: حتما پسرم...فقط اگه 12 بشی
من: خب بگو نمیگیرم؛ چرا می پیچونی؟
--دوران خدمت--
من: بابا؟...واسم ماشین(ترجیحا پراید 111) میخری؟
پدرم: به روی چشم...نوکرتم هستم...فقط اگه دانشگاه قبول بشی!
فرستنده : هر روز ظهر کته‏!‏‏!‏



                       برای پسندیدن فرستنده باید با اکانت جیمیل خود وارد شوید .

















کلمات کلیدی : خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|خاطرات خنده دار جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد