Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک متفرقه



غضنفر میره دکتر: هروقت پی پی میکنم پی پیم رشته رشته هست دکتر:لطفأ هنگام پی پی کردن زیر پیراهن توریت رابالا بکش!‏

فرستنده : مط



آقای دکتر بدادم برس! دکتر: چی شده ، ناراحتیت چیه؟ مریض: من هر وقت سیر میشم ، اشتهام کور میشه !!
فرستنده : ع.مجیدی



یارو میخواست بگه، خدا پدر و مادرته بیامرزه.... 
میگه: خدا مادرته بیامرزه پدرته روش!
فرستنده : ع.مجید



متصدی بانک خانم پول به ریزم به حساب جاریتون ؟ زن الهی جاری من بمیره بریز به حساب خودم
فرستنده : 09119xxx692



غضنفر داشته قرآن میخونده به سوره ی بنی اسرائیل که میرسه انصراف میده !
فرستنده : M2



دعای تابستان 
انی یحب کولر و اسپیلیتا و لعن الله بخاریا و شوفاژا 
ولعن الله کنتر دیجیتال و لعن الله یارانه برق شدیدا
فرستنده : مهربان



بهش گفتم چقدر خوشگل شدی ! گفت،چشات خوشگل میبینه گفتم پ نه پ میخواستی گوشام خوشگل ببینه !!
فرستنده : ع.مجید



موضوع انشا غضنفر اینا : 
تا به حال احساس غیر قابل توصیفی داشته اید؟ 
آن را توصیف کنید ! 
پسره: من تا ۲۵ سالم نشه ازدواج نمیکنم 
دختره: منم تا ازدواج نکنم ۲۵ سالم نمیشه !
فرستنده : نسرین



داداشم میره موز بخره اسمشو بلد نیست 
میره میوه فروشی میگه 2کیلو از اونا بده . فروشنده میگه توت فرنگی یا موز ؟ 
داداشم میگه یا موز !
فرستنده : hassan



مشتری: آقا شما مطمئنید که این گوشت گاوه ؟ 
قصاب: بله آقا. تا همین نیم ساعت پیش داشت واق واق می کرد
فرستنده : مهربان




















کلمات کلیدی : خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|خاطرات خنده دار جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد