Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک متفرقه





یه سوال که ذهنم رو خیلی مشغول کرده اینه که،

چرا خانوما رشته مامائی دارن ولی آقایون رشته بابائی ندارن ؟؟؟

فرستنده : hobgoblin single







یه درسی این ترم داریم عنوانش سیستمهای خرید!!

یکی نیست بگه بابا ما پول نداریم بعد شما میاین سیستم خریدن توضیح میدین:دی

فرستنده : amasa23







غضنفر میره بچه یه آدم پولدارو بدزده میبینه در صندوق بازه توشم پر پول، پولارو برمیداره میره زنگ میزنه میگه بچه رو بیارین پولهارو بگیرین

فرستنده : BageR







من هنوز نتونستم این فیلمای هندی رو درک کنم

نقش اول فیلم که رییس پلیسه تو شب عینک دودی زده و خودش نشسته پشت فرمون و سربازه هم نشسته کنارش نگاش میکنه!!!!!!!!!!!!!!

به قول مهران مدیری ببخشیییییییننننن!!!!!!!!!!

فرستنده : smj13







دوست دخترم گفت :می خوام برم سفر

گفتم : ایشالا به خیر و شادی ...

الان یه 25 دقیقه است دارم توضیح می دم شادی کیه !!!!

فرستنده : hesabdar







یه عمو دارم عجیب غیرتی ,

چند ماه پیش بود

زن عموم زنگ زد که عموت یه هفته رفته سفر , بیا به این دختر من یکم ریاضی یاد بده حمید جان , حالا دختر عمومم سوم راهنمایی , رفتم باش ریاضی کار کردم , یهو دیدم صدای عموم میاد , اومد تو اتاق دختر عموم تا منو دید گفت چه غلطی می کردید ؟ ها ؟

از شدت عصبانیت از دماقش دود میزد بیرون :|

رفت بیرون در و بست یهو دیدم داره به زن عموم میگه " زن یه زنگ بزن عاقد بیاد اینا رو محرم کنه "

فرستنده : max







یه دختری خواس از خیابون رد بشه ، من نگه داشتم تا رد شه . بعد از اینکه از جلوی ماشین با هزار قر و قمیش رد شد، برگشته میگه خوب دید زدیا!

نکبت کوفتی...!!!

فرستنده : max







داداشو خواهرم دارن دنبال هم میدون..

بابام میگه عینه تام و جری از صبح تا شب فقط بیفتین دنبال هم

....مامانم میگه اره سعید هم عین اون سگ است که میاد حال هردوشونو میگیره

فرستنده : max







یکی از فانتزیام اینه که توی یه پارک شلوغ شروع کنم به دویدن و همزمان با موبایلم بگم : لعنتیا تا من نگفتم هیچکس شلیک نکنه ، کلی آدم بیگناه اینجا هست !

توهم در حد سراب های بیابان های ۱۵۰ درجه آمازون …

فرستنده : حسین آقا







تو خونه ما به گونه ای فرهنگ سازی شده که لیوانو برمیداری میری سر یخچال ، یخچالو وا میکنی پارچو درمیاری سر میکشی بعد لیوانو میبری میزاری سر جاش !

متاسفانه فرهنگ سازی نشده …

فرستنده : حسین آقا





















کلمات کلیدی : خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|خاطرات خنده دار جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد