Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک متفرقه



دیروز رفته بودم بانک.خیلی شلوغ بود. جای نشستن نبود. یه پیر مرد نشسته بود داشت توی یه زونکن فیش حقوقیشو پیدا میکرد. یه مرد میانسال اومد بهش گفت: دنبال فیشت میگردی؟ گفت:آره گفت:بلند شو بده من برات پیدا کنم..
پیرمرده گفت:من نمی تونم وایسم ،همونجا وایسا و پیدا کن..
مرده گفت:نمیشه که، هم بشینی هم من برات پیدا کنم؟؟؟!!
خلاصه گشت و گشت فیش خودشو پیدا کرد، زونکن رو داد به پیرمرده گفت:حالا تا صبح بگرد تا پیدا کنی....!
پیرمرده قاطی کرد گفت:من اگه چشمام می دید که به تو نمی گفتم عوضی..
مرده رفت تا در بانک دوباره برگشت. گفت به ترتیب حروف الفباس، عوضی هم خودتی...!
پیرمرده گفت:برو بابا داهاتی و بووووووووووق.....
انقد دلم سوخت ...
یعنی ملت تو این شرایط تحریم بدجور با هم مهربون شدنا....آدم لذت میبره..
فرستنده : D$D$D



گربه هم نشیدم عطسه کنیم دخترا بگن قلبونت بلم عجیجم!!! والا
فرستنده : سعید Ś



دختر داییم بهم اس داده عید قربان به بعد موکول شد صرفا جهت روحیه کاذب دادن به گوسفندان برو خوش باش....
منم کوتاه نیومدم گفتم تو بیشتر خوش باش چون مجبور میشم آخر نمیذارم بترشی...
با حالت به ظاهر عصبانی اومده خونمون میگه ایمان میکشمت....
حالا تو دلش عروسیه... منم تو دلم گفتم دلت به حرف من خوش کن واسه رشدت خوبه
این هم شد طرح روحیه دهی به گوسفندان دختر نما!!چطور بود بازی شطرنج؟
فرستنده : ImanPuls



من یه گیم تو گوشی دارم مخصوص توالته.
شماهام مثل منین یا من فقط اینجوریم؟
فرستنده : مهیار






دقت کردی دقیقا غذایی که خوشت میاد،برات ضرر داره؟؟؟من تویه این مورد خیلی ضدحال خوردم...
فرستنده : سرباز



بچه دونگی یک سوم من سن داره داره عروسی می کنه!!!
همسن های ما نوه دارن!!!
من چی؟!!
تو چی!!!؟
او چی؟!!!
ایشان چی!!!؟
شما چی؟؟!!!
فرستنده : jekhareto73.miblg



گاهی همین مردهاچنان سرغیبت کردن رابازمیکنند،که جای خالی چندکیلوسبزی به شدت احساس میشه‏!‏‏!‏
فرستنده : fafa



- یه زمانی وقتی به رفیقت فحش ناموس می دادی حکم مرگتو امضا می کردی، الان میزان صمیمیت و رفاقتتو نشون می دی
فرستنده : sahar



این شمشیری که دونگ یی خورد اگه رستم میخورد دوتیکه میشد من موندم چطوری دونگ یی زنده موند.والا بخدا
فرستنده : mehrdad.hi



سه تا خسیس مسابقه میدن هر کسی سرشو زودتر از آب بیرون بیاره باید بقیه رو پیتزا مهمون کنه. "روحشون شاد و یادشان گرامی."
فرستنده : royaei




















کلمات کلیدی : خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد