Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک متفرقه





شما هم مثل من آخرین باری که از یه تکیه کلام استفاده میکنین وقتیه که حواستون نیست و از رو عادت خیلی بی موقع ازش استفاده میکنین بعد تازه میفهمید چی گفتید؟؟؟
من که تجربه شو زیاد دارم
فرستنده : Real boy



اینقدر بدم میاد از اینایی که دو کلمه انگلیسی بلد شدن حرف بزنن اونوقت فارسی رو هم با لهجه حرف میزنن بعد وسط حرف زدن تمرکزشون رو از دست میدن و عادی حرف میزنن وقتی میفهمن دوباره با لهجه حرف میزنن
فرستنده : Real boy






دنبال یه داداش برا دخترم میگشتم، باور کنید کل جوبها رو خوب گشتم ولی چیزی پیدا نکردم!!!!
جدا چرا ما فکر میکنیم پدر و مادرمون از تو جوب پیدامون کردن؟؟؟؟؟!!!!!!
فرستنده : smj13



مامانم از بیرون اومده رفته سراغ گوشی تلفن مثلا میس کالهاشو چک کنه.
یهو برگشت گفت:وااا چه کسایی زنگ زدن!! دختر خاله فلانی که عید به عید می بینیمش، فلان فامیل شهرستانی که عید به عیدم نمی بینیمش و .....
واااااا!!!! پیتزا نادعلی هم به ما زنگ زده؟؟!!!!؟؟
بعد فهمیدم خانوم بجای پوشه میس کال رفته تو دفتر تلفن!!!.....
آخه هوشت تو حلقم مادر من ...
خداروشکر این دیوار بتنی به کمک دوستان بازسازی شده، برم سرمو بکوبم بهش یه ذره دلم خنک شه...
فرستنده : D$D$D



بابام بهم گفت پدر سگه کره خر !
دچار بحران شخصیتی شدم
چطور همچین چیزی ممکنه؟:|
فرستنده : koki



چندو قتی میشه با ایرانسل بهم زدم الان با همراه اول هستم ولی مثل ایرانسل دوستم نداره باید حتما" از شارژم کم کنه تا خبری ازم بگیره.قربونت برم ایرانشل دلم برات تنگ شده:=0=========
فرستنده : tito



یکی از فانتزیهام اینه که با هسته خرما مگس رو رو هوا بزنم (لامصب حال اینو میده که با آر پی جی اف 14 رو بزنی)والا
فرستنده : tito






دیروز رفتم آرایشگاه طرف اومده موهاشو بزنه.
گفت:من نمی خوام موهام کوتاه بشه. آرایشگر گفت باشه،بشین
دوباره بعداز چند دیقه گفت:من هر جا میرم موهامو کوتاه می کنن،نمی خوام اینجوری بشه.
آرایشگر گفت میفهمم چی می خوای،بشین.
دوباره بعد از چند دیقه گفت:اصلا کوتاه نشه،فقط مرتب بشه. آرایشگره تا اومد حرف بزنه،طرف گفت: اصلا ولش کن،پاشد رفت...
آرایشگر:!!!!
ما:!!!!!
بخدا مردم با این تورم خودگیری پیدا کردن....
فرستنده : D$D$D



ای آقایونی که فکر میکنید هرگز زن نمیگیرید سخت در اشتباهید!!!!!!
همیشه راهی برای خر شدن هست:))))
هرکی قبول داره لایک کنه و هر کیم قبول نداره لایک کنه چون بزودی به حرفم میرسه D:
فرستنده : smj13



..............................................
یادم نیومد چی میخواستم بنویسم ببخشید
فرستنده : فرشاد خان




















کلمات کلیدی : خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد