Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک متفرقه





2 تا روانی رو میبرن پیش روان پزشکی روانپزشک میگه به یکی شون برو خونه ی ما ببین من اونجام؟
روانی میره
این یک روانی میخنده!
دکتر میگه چرا میخندی؟
میگه اون کار خودشو زیاد کرد اگه تلفن کرده بود راحت تر بود!
فرستنده : telesm



انقدر گفتید تو مترو ملت چشو حواسشون فقط به گوشی ماست.
رفتم تو مترو یارو زل زده بود بهم.منم عصبی.
حمله کردم بهش.تا رفتم بزنمش فهمیدم نابیناست.
خواهشا سوژه ها رو جدید کنید.دیگه به هم بد گمان شدیما.
والاه
=-O
فرستنده : Mohammad_7honar



تو ماشین نشستم دارم اس ام اس مینویسم .پسره یه جوری ذل زده به صفحه گوشیم که دیگه نمیتونم گوشیمو ببینم
خیلی خونسرد و ریلکس نوشتم :
گوزمیت لطفا سرتو بکش کنار .
هیچی دیگه تا آخر مسیر بیچاره نمیتونست سرشو تکون بده
من :=)
پسره )=:
فرستنده : Tornado



به یارو میگن از اینکه زنتو عزیزم خطاب می کنی چه احساسی داری؟ میگه:احساس گناه! میگن:چرا؟ میگه:آخه اسمش یادم رفته
فرستنده : virus



غضنفر دیده سکه رفته بالا به زنش میگه برو مهریه تو بذار اجرا بریم خارج...
فرستنده : ترنم



حیف نون رو بردن دادگاه قاضی بهش گفت خجالت نمیکشی؟این دفعه ی چهارمته که میارنت اینجا!
میگه تو چرا خودت همیشه اینجایی؟!!!
فرستنده : golmangoli



هرچی فکر کردم دیدم جایزه طنز سال رو باید به اتحادیه اروپا اهدا کرد که به خودش جایزه نوبل داد!!!!!!!!
فرستنده : smj13



اون روز کولرمون سوخته...
بابام اومده افتاده به جونمون حالا نزن کی بزن
میگیم بابا چرا میزنی اخه؟
میگه مگه نگفتم 8 نفری نخوابین زیر این کولر بهش فشار میاد...
فرستنده : علی بامرام



یکی از معضلات زندگی من تایپ کردن با لب تابیه که کیبوردش عربیه.
ای سخته
فرستنده : barf



دارم میرم خرید،مامانم میگه:داری میری بیرون؟ گفتم آره ،چیزی میخوای بخرم؟ میگه:نه، مواظب خودت باش،سلام برسون!!!!!
خب مادر من قد جلبک شعور برام درنظر بگیر..
من هنگم؛دوستان مشخص کنن به کی سلام برسونم؟؟؟
فرستنده : D$D$D




















کلمات کلیدی : خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد