Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک متفرقه





دارم یواش یواش مشکلمو با تبلیغ سایپا حل میکنم اما واقعا تبلیغ سرزمین موج های ابی رو نمـــــــــــــــــتونم کاریش کنم :یارو با قطار اومده تو بزرک راه داره خلاف میره 60- 70 تا تصادف هم به بار میاره با یه عالمه کشته که برسه به سـرزمـــین مــــوج های ابــــی اخه ای یعنی چی واقعا دارین شاهکار میکنید با این تبلیغاتون.
فرستنده : sheytoon



اگه کسی از ایرانسل خبر داره ب منم ی خبر بده. بهش بگین بی معرفت ازدوستای قدیمیت ی احوالی نمیگیری!!!!! از وقتی این سیمکارتا 2قولو اومدن کمتر پیام میدی!!!!! نگرانشم نکنه اتفاقی افتده برا ایرانسل جونم!!!!"
فرستنده : pesarebad



محسن یگانه ی عزیز "خرابـــ کردی "من میرم همون البوم قبلیتو گوش میکنم.. :)
فرستنده : Shey2nak






معلم تاریخ : حکومت مغول ها از کجا تا کجا بود ؟حیف نون : آقا مطمئن نیستم ولی فک کنم از صفحه ۱۵ تا ۲۶ !
فرستنده : parisan



انقد بدم میاد از اینایی که موس بی سیم و لیزری دارن اما بازم از پد موس استفاده می کنن.. أه أه
بعدم خودشون رو میکشن تا با موس کار کنن!!
خب چه کاریه آخه؟؟؟!!!
اینا دیگه کی اند؟؟؟!!!!!
فرستنده : D$D$D



لامصب این پروژه های شهرداری فقط افتتاحیه داره، اختتامیه اش به نسل بعد میرسه..
فرستنده : D$D$D



خوبی پراید اینه که بعد از تصادف زجر نمیکشی،درجا میری اون دنیا!
 روز به روزم داره گرون تر میشه :|
فرستنده : Shey2nak



دیروز یه صابون خریدم روش نوشته بود:
فقط برای فروش در اندونزی!!!!!
دچار بحران هویت شدم
یکی به من بگه من الان کجای کره زمین زندگی می کنم؟؟؟؟؟ 1.ایران! 2.چین! 3. اندونزی!
فرستنده : m*gh 1989



فردا شب آخرین قسمت دونگ ییه حالا من دیگه با چه امیدی سر شب برگردم خونه .......دچار افسردگی حاد شدم...
فرستنده : GREAT



سر کلاس بودیم گوشی یکی از بجه ها هی زنگ میخورد استاد چندبار تذکر داد دید فایده نداره یهو گوشی دختره رو گرفت گفت مشترک مورد نظر سر کلاس میباشد و گوشی رو قطع کرد کلاس رفت رو هوا
اون یارو بنده خدا پشت خط هم دیگه کلا بیخیال شد :دی
فرستنده : tarane


















کلمات کلیدی : خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد