Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک متفرقه



ایرانسلم دیگه ترکم کرد. اس ام اس داده اگه دلت نمی خواد دیگه باهات باشم
عدد 2 را به 5005 ارسال کن :(
فرستنده : Shey2nak



فک کنم سر جلسه امتحان
اگه مشخصات بچه های 4 جوک رو ازم بپرسن
راحت تر از جواب سوالِ دو دوتا 4تا باشه برام:))
فرستنده : mehrnoosh



آخرین خبر
.
..
دوست خسیس ما کارت سوختش رو پرس کرد
فرستنده : Ali 104



به غضنفر میگن جلوی پمپ بنزین سیگار نکش
میگه آقا رو...... من جلوی بابام هم سیگار میکشم
فرستنده : Ali 104



به سوالات زیر پاسخ دهید(سوالات ورود به دانشگاه ازاد سال 92)
مصرع زیر از کیست؟
سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز
الف)سعدی ب)حافظ ج)شهریار د)پروین اعتصامی
2)کتاب گلستان سعدی اثر کیست؟
الف)سعدی ب)مولوی ج)حافظ د)کلیله ودمنه
:))))))))))))))
فرستنده : حسین



خدایا به تمامی کسانی که با دیدن کلمه لایک مطلب مارا لایکمیکنند در آخرتشان لایک کن.
ل....ا....ی....ک
فرستنده : SEPEHR 007






منظور از جمله ببخشید پشتم به شماست
1-جای تو بده برو گمشو یه جای دیگه بشین
2-به تو هیچ ربطی نداره من کجا میشینم
3-فهمیدی ارت بدم مباد یا نه؟
فرستنده : SEPEHR 007



شمام مث من قبل از این ک آیفونو بزنین درو هول میدین؟؟؟؟؟؟/
یا فقط من روانپریــــــــــشم؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
فرستنده : n!luf@r.$



آقا من از دست این دهه هشتادیا چکار کنم م م م م م م م م م . چرا یکی ی دیوار بتنی ب من نمیده ه ه ه ه ه ه . یکیشون برگشته ب من میگه .............
چی بگم...... نه آخه چطور بگم؟؟ مسولین ی راه حل پیدت کنن مارو نجات یدن از دست این کروکودیلا......
فرستنده : pesarebad



عاغا ال سی دی کامپیوتر ما حسگر دما داره ..وااالاه..از جلوش رد میشی تصویر تکون میخوره دستتو نزدیک میکنی یهو از ترس زهره ترک میشه کلا ی چن لحظه خاموش میشه...تازگیا ترس اپیدمی شده
فرستنده : hde



















کلمات کلیدی : خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد