Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک متفرقه


منطقی حرف زدن با یه دختر حتی از پوشیدن دمپایی انگشتی با جوراب هم سخت تره :-"
به همین قبله قسم :|
فرستنده : bad bOy



این محسن یگانه هم مارو گاگول فرض کرده
میگه بخند به حال من که حالم خنده داره
همین که نیشمون وا میشه میگه نخند به حال من که حالم گریه داره
فرستنده : bad bOy



یکی‌ از فانتزیام اینه که یکی‌ واسم یه جعبهٔ بزرگ کادو بیاره و توش یه جعبه کوچکتر باشه و همین روند ادامه پیدا کنه آخرش برسه به سویچ پورشه :D
فرستنده : bad bOy






هنگام بغض یک زن بهش نزدیکتر بشید و موقع بغض یک مرد ازش فاصله
بگیرید..
قبل خواب هم که مسواک بزنید 
همین دیگه
فرستنده : estera



اعترآف میکنم ک
بابام خیلی اخبر نگاه میکنه برا همین رفتم شبکه ها اخبارو قفل کردم زد ک اخبار نگا کنه دید اخطار میده میگ رامین ببین چ مرگش زده امدم گفتم مگ نمیدونی ک شبکه های ایرانی رو قطع کردن گف ع راس میگی گفت اشکال نداره دستگاهو خاموش کرد زد تی وی باز شروع کرد ب اخبار نگاکردن گف اینو ک نمیتونن قطع کنن
من:-/
همینو کم داشتیم بابای دارم
فرستنده : RaMiN :-S



رفتم مایو بخرم،میگه واسه استخر میخوای؟گفتم نه چند روز دیگه عروسی دعوتم میخوام منحصربفرد ظاهرشم!! T
فرستنده : wolf*007



چرا تمام خانم هایی که تو آژانس مسافرتی کار می کننبه شدت احساس \"خود داف پنداری\" دارن؟عزیزم, تو یه کارمند ساده ایکه مقنعه ات دو تا خط طلایی داره!همین.... :))))) /m
فرستنده : wolf*007



ﺩﺍﺷﺘﻢ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﺧﻔﮕﯽ ﻣﯿﮑﺮﺩﻡ …
ﻓﮏ ﮐﺮﺩﻡ ﺑﻐﺾ ﺩﺍﺭم ﺗﺎ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﮔﻔﺖ :
ﻟﺒﺎﺳﺘﻮ ﭼﺮﺍ ﺑﺮ ﻋﮑﺲ پوﺷﯿﺪﯼ ؟
فرستنده : sayeh.m



یعنی اگر پوستتان سبزه ست و از رنگ آن ناراحتید.. بشتابید!
اگر یک روز درمیون بری استخر سر هفته پوستی شفاف و سفید خواهید داشت!!!
انقد وایتکس میریزن .. کم کم باید تو وایتکس شنا کنیم!!
فرستنده : D$D$D



حداقل وقتی مردیم نمی تونن برچسب چاه و فاضلاب رو تابوتمون بزنن..
گندشو در آوردن دیگه..
دوستم صبح زود میخواسته بره سر کار تا درو وا کرده طرف پشت در بوده .. میره تو صورت دوستم ،در حال برچسب زدن بوده
دوستم هم گفته:خجالت نکش بیا بزن وسط پیشونیم..!
فرستنده : D$D$D



















کلمات کلیدی : خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | اس ام اس عاشقانه | خوش خنده خان|



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد