Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک متفرقه





حـــرف مـــــرد اومد وسط 

گفتم یادت کنم ...

فرستنده : علی







زیادخوش خنده ای نیستم اما نمیدونم چرا هر وقت میام دانشگاه هوس میکنم یه سر به خوش خنده بزنم 

نکته جالب اینه که همه دارن تو سایت دانشگاه کار علمی انجام میدن من میشینم جوک میخونم :))

حالا اینش بماند که بعد پستای بعضیا میزنم زیره خنده کل سایت فک میکنن دیوونم :( 

با این حال من به شما خوش خنده ایها افتخار میکنم :دی

فرستنده : Agrias







وقتی کلاس سوم دبستان بودیم درروستادختروپسردریک کلاس قاطی هم بودیم(یادش به خیر)یک بار زنبور صورتم رو نیش زده بود و صورتم باد کرده بود در حد المپیک.بعددرحیاط مدرسه زنگ تفریح دخترها یک گوشه مینشستن و منو به اسم صدا میکردن وموقعه ای که برمیگشتم تا بگم بله اونهام صورت بادکرده منو میدیدن و هرهر میخندیدن و روحشون شاد میشد.ههههههههی!

فرستنده : amroamro







میدونید بدترین عذاب تو دنیا چیه؟اینکه اتاقت با یه ده هشتادی جلبک مشترک باشه.اونایی که منو درک میکنن بلایکن!

فرستنده : محیا







هر کاری میکردن غضنفر رو از زیر آوار زلزله بیرون بیارن نمی گذاشته، فقط هی داد میزده من کاری نکردم به خدا، فقط سیفونو کشیدم

فرستنده : مجتبی 42







واکنش افراد با دیدن بنز 500 میلیونی :

آمریکایی : او ، مای گاد

عرب : احسنت

انگلیسی : اوه ، وری نایس

ایرانی : پدر سگ دزد ! شیشه فروش

فرستنده : مجتبی 42







سلامتی خودم که توی مناسبت ها میام از خوش خنده واسه دوستام پیام کپی میکنم و واسه دوستام میزارم ولی حتی یه نفرهم ازم تشکر نمیکنه!

فرستنده : کــــــــــیـا







ازبس خوش خنده بودم میترسم فرداسره امتحان سوال هارولایک بزنم

فرستنده : AMIN







گل مراد رو میخوان اعدام کنن میگن کی میخوای اعدامت کنیم میه وقتی این ادامس تموم شد.

فرستنده : AMIN







یکی از فانتزیام اینه ک پستم بعد از نیم ساعت تایید بشه !!!!

خیلی آدم خیال پردازی هستم!!!

فرستنده : محمدرسول

























 خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خوش خنده خان | خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خوش خنده خان|



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد