Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک متفرقه






یه راه حل برای خوابیدن آخر شب پیدا کردم تضمینی

همین جوری که زل زدید به صفحه کامپیوتر دارید باهاش کار میکنید

یهو بکوبید رو دکمه پاور که خاموش شه

یعنی خودتونو تو عمل انجام شده قرار بدید

فرستنده : نخبه پرور







آقا من دچار دوگانگی فصل شدم...

دقیقا یکی بگه الان زمستونه یا تابستون...

آخه هوا خیلی گرمه..من برم پیراهن آستین کوتام رو پیدا کنم..

فرستنده : رونالدو







غضنفر میره میوه فروشی یه کدو میبینه اسمشو نمدونسته میگه ببخشد عاغا یه گلابی خانواده بدین...

خخخ

فرستنده : arash







من شعر که زیاد میخونم جوگیر میشم یه مقداری چرت و پرت تقدیم گنجینه فرهنگ این مرز و بوم میکنم....البته با عرض پوزش از خواجه شیراز و دیگر حضرات یکیش اینه:

من معتقدم رقیب را باید کشت/هرکس نگهی به یار ما ساید کشت

فرعون زمان گشتم و گفتم باید/در شهر هرآن کس که پسر زاید کشت.........کشتاااا کـــشــتــــ

*

*

اونایــی که به خون رقیب تشنن بزنن اون لایک لااااامــصـــبـــو

*

منتظر اشعار بعدی ما بااااااشید

فرستنده : hafez







من سرراهیم...

الان مامانم ب دادشم میگه این غذا رو کی خورد؟داداشم منو نشون میده مامانم میگه کوفت بخوری تو،بعد میگم ن بابا خودش خورده میگه اشکالی نداره نوش جونت

من چیکار باید بکنم؟!

فرستنده : VeSaL 74







یکی از فانتزیام اینه که تصادف کنم (خودتون میدونید با یه خانم ترجیحا دکتر) بعد اون پیادهشه منو ببره مطب شخصی خودش و معاینم کنه، بگه دستت شکسته بعد برای اینکه دل منو بدست بیاره خودش معالجم کنه

بعد بشه رفیق فابریک من ووجدانش درد بگیره و همیشه واسم پول خرج کنه

خیلی حال میده لامصب تازه از محو شدن تو غروبم خیلی بهتره

فرستنده : HaMeD







آقا یه پراید خریدم 8میلیون همه گفتن گرون خریدی میتونستی ارزون ترم بخری.

الان یک سال سوار شدم رفتم قیمت گرفتم ببین چنده.

یارو گفت چهارده میلیون و ششصد خریدارم.تازه میخواست سرم کلاه بذاره. یعنی پراید سودش از سکه هم بیشتر شده.

یکم دیگه واسم شاید به 40--50 میلیونم رسید.

فرستنده : رونالدو







به سلامتی اون گارسونی که وقتی برا بار اولت رفتی تو یه رستوران و گفتی "همون همیشگى" تورو جلو دوستات ضایع نکرد و رفت گرونترین غذاشونو اورد که دوباره ازین شکرا اضافی نخوری !!!!!

فرستنده : mahdi10/30







امروز صبح فلشمو دادام به بابام برام عکس کپی کنه.. 

میگه فلشت که میکروبی نیست!!!!! 

میگم باباااااا میکروبی چیه، ویرووسی..

میگه چه فرقی داره تو و میکروب و ویرووس؟!!!!!!!!!!! :0

فرستنده : 十 zAhRa十







زندگی مانند پیانوست...

دگمه های سیاه برای غم ها و دگمه های سفید برای شادی ها.

اما تنها هنگامی می توان آهنگ زیبایی نواخت که ...

.

.

نمی دونم کدوم شاسکوغی این و درست کرده. کی گفته دکمه سفیدا مال شادی و سیاها ماله غماست؟!!!به خدا سوگند این گونه نیست.

(الان یه چیزی فهمیدین ) اصلا" حدس نمی زنند شاید یکی بلد باشه خوو!

فرستنده : meteor73.miblg
















کلمات کلیدی : خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خوش خنده خان | خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خوش خنده خان|



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد