Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک متفرقه





یک روز ملانصرالدین خرش را در جنگل گم می کند. موقع گشتن به دنبال آن یک گورخر پیدا می کند. به آن می گوید: ای کلک لباس ورزشی پوشیدی تا نشناسمت!

فرستنده : جی فایر







زیبا ترین روز یک ایرانی می دونید با صدای کی آغاز میشه ؟

.

.

لـــــــــــــوازم منزل خریداریم

ضایعات خریداریم !

کمد فرش کهنه خریداریم !!

فرستنده : saeed21







شما یادتون نمیـاد ..

یه زمانی بعد از قیژژژ قیژژژ مودم

میرفتیـم یــاهـو .. Asia Global Chat

توی رومای یـاهـو به طرف PM میزدیم میگفتیم ASL Plz !!

مثل الان تکنولوژی انقد پیشرفت نکرده بود !!!


فرستنده : شمیم







یکی هست تو قلبم...


که هر شب واسه اون مینویسم و اون گاوه :))

فرستنده : ˙·٠•●♥ NeGaR ♥●•٠·˙







مامان من وقتی که حس آشپزیش خییییییلییییییییی گل میکنه میره تو آشپز خونه و هر چی دستش میاد رو تو غذا میریزه وبه خورد ما میده!!!!!!!!!!

بعد هم که ازش میپرسیم اسم غذا چیه میگه قاطی پلو!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

شما هم از این جور غذاها میخورین یا فقط ما از همچین معجون های لذیذی لذت میبریم؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

فرستنده : مهران







تعطیلات عید بود کل فامیل خونه ی ما جمع شده بودن به خاطر همین شبا همه تو هال می خوابیدیم خلاصه یه شب که همه چراغا به جز چراغ اشپز خونه خاموش بودو من هم رو تشک دراز کشیده بودم احساس کردم دماغم به مدت نیم قرن تمیز نشده واسه همینم به خیال این که همه خوابن دستم رو تا ارنج تو دماغم کردم و...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

همین جوری توعالم خودم بودم که احساس کردم دوجفت چشم دارن نگام میکنن!!!!!!!

سرمو که چرخوندم دیدم بعععععععععله داداشم ودختر داییم زل زدن بهم وباتعجب نگام میکنن!!!!!

حالا هر چی فک میکنم که یه کاری بکنم طبیعی به نظر بیاد هیچی به ذهنم نیومدبعد با خودم گفتم به جهنم دیدن که دیدن!!!!!!!!!خیلی راحت چشمام وبستم وخوابیدم!!!!!!!!!!

ولی خدایی هیچ وقت طرز نگاه کردنشون رو فراموش نمی کنم انگار داشتن به یه قاتل زنجیره ای نگاه می کردن!!!!!!!!!!!

ملت دیگه جنبه هم ندارن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

والا به غرعان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

فرستنده : مهران







هیچ دقت کردین مجریهای صدا وسیما وقتی برنامه شروع میشه اول سه صفحه شعر و غزل میخونن بعد تازه میگن به نام خدا !!!!!!

.

.

.

.

(خواهش میکنم منو بکشین سرور من با این مجریامون)

فرستنده : Ali 104







به غضنفر میگن دیوید بکهام رو میشناسی؟میگه:آره بابا سر کوچمون تعویض روغنی داره

فرستنده : میسیسیپی







غضنفر رادیولوژیست میشه یه مریض میاد جواب عکسشو بگیره بهش میگه یه دنده سمت راست قفسه سینتون شکسته بود که من با فوتوشاپ درستش کردم!

فرستنده : میسیسیپی







مامانای گرامی وقتی یه دختر چلاغو به پسر سربه زیر و خجالتیتون معرفی میکنی معلومه بچه تا چهل سالگی مجرد میمونه اخه چه توقعی دارین؟

فرستنده : s8ker girl



















کلمات کلیدی : خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خوش خنده خان | خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خوش خنده خان|



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد