Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک متفرقه






میدونی چی بدتراز فحشه؟؟

مشترک گرامی باشارژ20000 ریال دیگر برنده ی200ریال اعتبار داخل شبکه ایرانسل شوید....

یعنی چی فک میکنه؟؟؟؟

لایک..

فرستنده : zizigola







اصن هیچ لذتی تو این نیست که انار و نارنگی بخوری

و لباس مشکی یا سرمه ای تنت باشه و دستاتو نشوری! 

شمام آیا؟! :d

فرستنده : sali-tanha







کار ما بجایی رسیده که بزرگترین تفریح من و دوستم تو نت اینه که ...

من بگم:بزن لایکوووووووووووووووووووووووووووو

دوستم بگه:کوبیدم لایکووووووووووووووووووووووو

چه آدمای کم توقعی هستیم ما...

فرستنده : گل باقالی سغید







من قبلنا الکی اشکم در میومد،کلا هیچ بغضی تو گلوم نمیموند، یه شیر پاک خورده ای تو  خوش خنده نوشته بود آلبوم حباب محسن یگانه رو هرکی گوش کنه، هرچی بغض داره میغضنفر،من این آهنگارو که گوش کردم اصن نمیدونم چم شده همینجور مبهوتم، اشکم خشکیده...زل میزنم به دیوار

فرستنده : ارمیا







هرچى به اواخر آبان نزدیکتر میشیم از اوایل آبان دورتر میشیم… دنیاى غریبیه

فرستنده : Mahdi MJ







امروز وقتی از در خونمون اومدم بیرون جلوی خونمون یه ملخ دیدم این هوااااااااااااا..یکم جلوتر رفتم یه وزغ پهن شده دیدم،همون جوری داشتم میرفتم که فکر کردم یکی پشتمه بعد دیدم یه سگ ولگرده که از کنارم رد شد...

یه لحظه حس کردم از باغ وحش اومدم بیرون..والله..

یعنی اینقدر ما با حیات وحش در ارتباطیما...

من:)))

شهرداری:)))))

باغ وحش:)))

دوستداران حیات وحش:))))

فرستنده : گل باقالی سغید







شما ها یادتون نمیاد دهه شصتیا تکالیف مدرسه رو با میخ رو لوحه های سنگی می نوشتن

.

.

دیگه شورشو دراوردن ، هر کی ندونه فکر میکنه دهه شصت عصر ژوراسیکه آخه مگه چند سال پیش بوده؟ ها؟

فرستنده : 1alaf







آقــا یه جا مهمون بودم پیرمرده بعدازهفتاد سال زندگی مشترک زنشو اینجوری صدا میکرد: عزیزم، زندگیم، عسلم، شیرینم، عجقمممم، خوجکلممم 

توی یه فرصت یواشکی ازش پرسیدم رمزعشق و علاقه بین شما بعد از این همه مدت چیه؟؟

-پیرمرد:ده سالی هست که اسم این عجوزه رو فراموش کردم اگه بفهمه:))))

فرستنده : 09351xxx869







یارو اومده سوار مترو کرج شده میگه این مترو کرجه میگم اره میگه مستقیم میره کرج میگم 

پـَـ نـَـ پـَـ

یه سر میره شمال با بچه ها یه غلیون میکشیم بعد میره کرج

فرستنده : صادق (بصیر)







می خواستم عضو خوش خنده بشم پرسش اخرش بود حاصلضرب 6در2 چند میشه؟از خواهرزادم(کلاس سومه)میپرسم چن میشه؟میگه>>>امممممممم فک کنم 11!!!!!!

اینامی خوان چی بشن؟!!!

فرستنده : K2Syang


















کلمات کلیدی : خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خوش خنده خان | خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خوش خنده خان|



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد