Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک متفرقه





برا طرف دارم شعر گیلکی می خونم..

بعد یک ساعت طرف میگه:شما ترکی؟

خداااااااااااااااااااااا ما رو با کیا کردی 70 میلیون؟...

من:)))

من:)))

بازم من:)))

فرستنده : گل باقالی سغید







به غضنفر میگن چطوریه هر چی تیر میزنی دقیقا میخوره وسط سیبل،میگه آخه من اول تیر میزنم بعد سیبل می کشم.

فرستنده : vesta







یعنی یه 20 سال دیگه یه دهه هشتادی می خاد واسه ما تو خوش خنده بگه ما دهه هشتادیا نسله سوخته ایمو بعد به دهه نودیا بگه: شما دهه نودیا یادتون نمیاد.:o خدا رو شکر که دکترا جوابم کردنو گفتن 5 سال دیگه بیشتر زنده نیستم.:)

فرستنده : سینا مشهد







رفتم 3تا ریکا خریدم داداشم میگه طعمش چیه؟؟

من =)))

اسانس =)))

طعم :((

داداشم ;))

فرستنده : ali







میگه تو کوچمون دختری قد بلنده ناز میکنه بابا دختر کوچه ی ما وحشی شده گاز میگیره ای بابا =)))))

فرستنده : ali







بابا چه وضعیه به غرآن بچه آبجیمو ناز میکنم دندون نشون میده بابا ملت بچه هاشونم اعصاب ندارناا اصلا یه وضعی =)))

فرستنده : ali







مژده،مژده

اکنون شما میتوانید در کمترین زمان با استفاده از پراید سفری کاملا آرام به ان دنیا داشته باشید.

"سایپا مطمئن"

فرستنده : google ایرانی







تاحالا دقت کردین خوردن پرتقال 5دقیقه طول میکشه ولی ریزریزکردن پوستش 25دقیقه...ایول داره والا...دمه خودم گرم بااین همه دقت...دوست داشتی لایک کن دوستم نداشتی لایک نکن...

فرستنده : mahdieh7575







فواید انگشت کوچیک پا

به ستون یا دیوار گیر کند وباعث گریه ی ما شود و سته چشم مارا تمیز

اگه خوشت اومد بزن لایک

فرستنده : amir







"پول گاز را جدا میدهیم پول آب را جدا"

یادش به خیر روزی به این میخندیدیم!

فرستنده : payam123


















کلمات کلیدی : خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خوش خنده خان | خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خوش خنده خان|



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد