Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک متفرقه





6بار پشت سر هم سریع بگید سس چسب چیپس آی خنده داره

فرستنده : امیرمحمد







خوب این پسر زشتا برن با دخدر خوشکلا ازدواج کنن پسر خوشکلا هم با دخدر زشتا ازدواج کنن که چهار روز دیگه بچه هاشون به تعادل برسند عدالت ظاهری هم اجرا بشه والاااااااااااا ولی رو من یکی حساب نکنید به هیچ وجه با یه دختر زشت ازدواج نمی کنم ..........

فرستنده : pooria







به کچله میگن چرا سرت مو نداره میگه سرم به مو حساسیت داره میگه یک دفعه فکر نکنین من کچل بودم ها بزارید عکس جوونیامو بیارم مدل مایکل جکسن میزدم ببنید

فرستنده : دانیال***







میگن خوشبختی یک بار در خونه آدمو میزنه شانس ما همون موقع اومد در بزنه اون شتر معروف که در خونه آدم میخوابه دم در لم داده بود خوشبختی نتونست در بزنه عجب شانسی داریم

فرستنده : Mahdi MJ







دیروز پسر همسایمون 9 سالشه شانسی دوتا رو پایی زد باباش فردا رفت اسمشو بنویسه واسه تیم ملی!!!!@@!!!

فرستنده : Mahdi MJ







دختر هم نشدیم برای جلب توجه جیغ بکشیم...خخخخ

فرستنده : Mahdi MJ







باور کنید واقعیته....شاید باور نکنید...دیروز یه اتفاق افتاد میگما ولی شاید باورتون نشه...من که خودم شوکه شده بودم...اولش رو که دیدم ،خودم باور نداشتم ،مشقامو خوب نوشتم.بابام بهم عیدی داد یه توپ قلقلی داد. یه دست و هورااااااااااااا....کی از همه زرنگتره من من من من ،که از همه باهوشتره من من من من .کی مامان و باباشو دوست داره من من من من ...هورااااااا

فرستنده : vahid Arch







فک کنم من تنها فردی تو این سایتم که همه ی نوشته هارو لایک می کنم....همه تون یه تشکربه من بدهکارید

فرستنده : mahdieh7575







ریس بانک ... اعلام کرد ما دیگر ارزی نداریم شما امری ندارید؟

فرستنده : حسین فخاری







ی ضرب المثلی هست که میگه :

آدم تو شیلنگ آب شنا کنه ولی ضایع نشه

بزن لایکو

فرستنده : گوله نمک


















کلمات کلیدی : خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خوش خنده خان | خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خوش خنده خان|



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد