Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک متفرقه





تو مترو نشستم دارم محله میخونم خواستم ورق بزنم ی نیگا کردم دیدم ملت بیشتر از من محو خوندن مجله ان

یهو بلند گفتم خانوما آقایون خوندین؟ بزنم صفحه بعد؟

ملت داشتن همدیگه رو گاز میزدن دیگه :دی

فرستنده : tarane







هواپیما داشت سقوط می کرد همه داشتند جیغ می زدند به جز غضنفر.

ازش میپرسند تو چرا ساکتی؟؟

میگه:مال بابام که نیست بذار سقوط کنه:-)

فرستنده : hirodia







از بروبچهایخوش خنده تقاضا میشود اینجارو فقط199تا لایک کنید دعا میکنم هر کس دویستمین لایک رو بزنه از این به بعد تعداد لایکاش1باشه تازه اونم لایک خودش باشه.

فرستنده : Fandogh







اون قدیما یه سیم کارت موبایل بوده یک و نیم میلیون :O(ماشین می دادن با این پول) الان با 5 هزار تومن 2 تا سیم کارت میدن. باز بگین تورمو گرونییه اخه این سیم کارت 6000 برابر ارزونتر شده بد شما می گی گرونییه من اصاب ندارم ها.

(استدلالم تو حلقمممم)

فرستنده : سینا مشهد







دقـــت کـــــردین آدم ی وقتــــایی حــــاضره کـــف اقیـــانوس سیـــگار بـــکشه ولی جــلوی ملت زایــــع نشه..

فرستنده : n!luf@r.$







دیروز یه شلوار جین خریدم (الان فهمیدین خریدامو خودم انجام میدم؟) صبح بیدار شدم شلواره نیست :( میگم مامان شما شلوارمو ندیدی؟ میگه دیدیم دیگه پات نمیکنی دادمش به مستحق:) میگم مامان من اونو تازه دیروز خریدم:( میگه چرا داد میزنی ظهر که بابات اومد یواشکی پوله شلواره کوفتیتو از جیبش بردار.

الان شخصیتم زیره سوال رفته

فرستنده : سینا مشهد







این تبلیغات هستش که جایزش تراکتوره......

دیشب خواب دیدم برنده شدم باهاش رفتم دانشگاه فقط ملت داشتن همین جوری بهم میخندین

فرستنده : My heart broken*Vahab







رفتم عکس بابامو اسکن کنم طرف میگه پدرتونه گفتم نه مادرمه. واقعا بعضی از مردم کلا بدجور روانپریشن :|

فرستنده : Eminem







میخوام اگه قسمت باشه یه آبمیوه فروشی باز کنم

چون ۸۰ ٪ دوستام نقش هویجو دارن !

فرستنده : freezer= حرف مفت








پشـــــه ای که 6 طبـــــقه میـــــاد بالا، حقشــــه کـــــه نیــــش بزنـــــه.

زحمت کشیـــــده.... متوجه ای!؟؟

فرستنده : morteza-t


















کلمات کلیدی : خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خوش خنده خان | خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خوش خنده خان|



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد