Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک متفرقه





امروز رکورد درس خوندنو شکستم..۵ ساعت

شامل:

1ساعت با خودکار بازی کردم و نحوه ساختنشو هم یاد گرفتم

1ساعت هم به گل های فرش خیره شدم و به ظرافتش پی بردم

1ساعت با مورچه کنار کتاب درد و دل کردم

۲ساعت هم به جلد کتاب و عکس هاش نگاه کردم تا مفهومشو در یابم :|

فرستنده : amirsam kianpour







این اس ام هست که میگه چجوری بهش بگـــم دوستت دارم؟؟؟

-خیلـــی راحت بهش بگو

باشــه ، بیا باتو تمرین کنیم

دوســتت دارم

-منـــم دوســتت دارم ، حالا برو بهش بگو

بهش گفتم :) 

دادم به عشقم گفتم من یکی رو دوست دارم چه جوری بهش بگم 

گفت نمیدونم 

گفتم پس تو چه دوستی هستی راهنماییم کن 

گفت یکی باید خودموو راهنمایی کنه:((

فرستنده : NOMID21







خدا پدر و مادر مارک رو بیامرزه که فیسبوک رو ساخت.اقلا اگه دو فردا دیگه کاره ای نشدم یکی از مادرم بپرسه دخترت چیکاره س ؟ میگه تو فیسبوک ادمین پیج بچه های دهه هفتاد با 62هزار عضوه :))

فرستنده : Feryal







من نمیخوام زن بگیرم میدونید چرا؟

چون نمیخوام شب از دیدن چهره اصلی زنم وحشت کنم

فرستنده : tito







فکر کنم این مونالیزا هم سایت خوش خنده میومده بعدش داشته میخندیده عکسشو کشیدن 

مونالیزا بعد خوندن پست امیر 21 :))))))

مونالیزا بعد خوندن پست Shey2nak:))

فرستنده : خیار







میخوام امروز به سلامتی خودم بزنم

به سلامتی من که بعد رفتن تو(اولین اخرین عشقم)دیگه دلمو به هیچکی ندادم 

به خدا از من کم پیدا میشه پس قدر خودمو میدونم این اسمش دله عروسک دخترا که نیست بدمش به هرکسی

فرستنده : mamalojon







اهای دخترای که با احساسات پسرا بازی میکنید این را بدانیید که حتما پسر پیدا خواهد شد با احساسات شما بازی کند دست بالای دست خیلی زیاد 

فرستنده : mamalojon







یاد یچگ هامون بخیر

النگ دولنگ بازی میکنن خیلی قشنگ

ما دوتا داداشیم 

سرندی پیتی

هاج زنبور عسل حنا....وخیلیا دیگه

به خدا یادمه بچه بودم دوست داشتم یه روزی بزرگ شم همیشه مثل ادم بزرگا رفتار میکردم الان میفهمم بدترین ارزومو کردم دوست دارم برگردم دوران بچگی

به افتخار بچه های قدیم مرد های جدید بزن لایکو

فرستنده : mamalojon







اینم ادامه ش

چرا با موسیقی سنتی شون نمیشه رقصید؟

چرا اکثر ماشینها یا سفیدن یا سیاه یا نقره ای؟

چرا نمیشه با کت و شلوار کتونی پوشید؟

چرا زنها وقتی رژلب می زنن گردنشون رو به سمت آینه دراز می کنن؟

چرا مردم تو تاکسی راجع به سیاست صحبت میکنن؟

چرا وقتی خانومها به تقاطع می رسن بجای ترمز رو گاز فشار میارن؟

چرا قسمت مردانه اتوبوس بزرگتر از قسمت زنانه است؟

چرا تو اتوبان دست انداز میذارن؟

چرا کسی برای صبحونه کسی رو مهمون نمیکنه؟

چرا پشت کامیونها شعر می نویسن ؟

چرا با پیتزا دوغ نمیخورن؟

چرا با اینکه همه فضولند از فضولی بدشون میاد؟

چرا مردها ترجیح میدن گم شن اما آدرس نپرسن؟

چرا بچه ها همه خانوما رو خاله خودش میدونه ؟

فرستنده : Night Wolf







قلیون یه درس خوب به آدم میده :به پای کسی بسوز که نفسش رو خرجت کنه !!!!

فرستنده : Tornado


















کلمات کلیدی : خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خوش خنده خان | خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خوش خنده خان|



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد