Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک متفرقه





کیا یادشونه مادرمون تا از سفره بر میگشت سریع میرفتیم از خوردنیایی ک اورده بود شکلاتاشو برمیداشتیم؟؟؟:))

فرستنده : Shervin







کدوم پسری مثل من با روسری رفته حموم زنانه ؟ فکربد نکن کوچولو بودم

فرستنده : arman







دقت کردید..فقط در 2جا و در 2 برحه ی زمانی با فاصله ی طولانی دخدرا و پسرا کنار هم هسن!!

اول:پیش دبستانی

که خب هیچ کدوم هیچی سرشون نمیشه.(جز من)

دوم:دانشگاع

که همه بحححححححححله (البته جز من):D

عاقا خب این وسطش چیه؟؟

چرا وقفه میندازید؟ :/

الان خوبه یه انسان شریفی مثه من 200 تا پرونده تو امنیت اخلاقی داره؟:(

لدفن مسولین رسیدگی کنن با اون نوناشون:))

فرستنده : ά๗Į√ 711







از یه کچل می پرسن اسم شامپوت چیه؟ می گه من از شیشه پاک کن استفاده می کنم

فرستنده : SHOOTERMAN







این چ رسم مسخره ای ک خارجیا دارن؟؟؟؟زانو میزنن جلو طرف خاستگاری میکنن:|

خو عزیزم مثه یه مرد پاشو خاستگاری کن اگرم گفت نه یه ٤ لیتر اسید بپاش تو صورتش:))

فرستنده : Shervin







اینقد گفتین خانوما بلد نیسن پارکدوبل کنن یه مدت پیش خانومه جلو چشم پارک دوبل کرد ازش نرم افزار فتوشاپشو پرسیدم:|

فرستنده : Shervin







عاقا جریان چیه ک وقتی مستقیم از یه نفر میپرسی تا حالا مزه ی "مُف"رو چشیدی؟میگه:

نععععع،وییییییی،اییییییی،اویییییییی!

ولی غیر مستقیم همه میدونن شوره!!:|

فرستنده : ά๗Į√ 711







اگه یه نفربره توگردبادچی میشه؟

.

.

فکرکنین...

.

.

خوخاکی میشه دیگه نه!

فرستنده : 2TaL







دوستم بهم اس داده 1شماره نوشته گفت این شماره ومیشناسی؟

من:نه. 

دوستم:یعنی تو شماره منو نمیشناسی؟واقعا برای خودم متاسفم ک همچین دوستی دارم .دیگه جواب اسم رو نده خداحافظ برای...

دوست خود درگیر داریم ما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟شما بگین

فرستنده : titi







عاغا این جوک هست که غضنفرازپشت میزنه به یه ماشینی بعدباکلی التماس طرفو راضی می کنه میره بعدچند مترجلوتردوباره ازپشت میزنه به ماشین همون یارو سرشو ازشیشه ماشین بیرون می کنه می گه برو برو من بودم

همین اتفاق واسه من افتاد،داشتم می رفتم قزوین دانشگاه نزدیکای هشتگردترافیک بود بعد یکی ازپشت زدبهم اومدم پایین نگا کردم یاروام اومد آقاببخشیدواینا رفیتم دوباره چند مترجلوترزدبه جان خودم سرشو آوردبیرون گفت آقا ببخشید من بودم دوباره چیزی نشدبرو،همون لحظه یاداین جوک افتادم تاخودقزوین اتوبان گازمی گرفتمااا

فرستنده : afne


















کلمات کلیدی : خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خوش خنده خان | خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خوش خنده خان|



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد