Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک متفرقه





یکی از نشانه هایه فداکاری و از خود گذشتگیه من اینه ک عکس جنی فر لوپز و ب همراه شوهرش گذاشتم رو صفحه موبایلم...

واسشون ارزویه خوشبختیم میکنم:|

فرستنده : Shervin







عاغا چرا همش میخان جک بگن میگن یه مرده ؟؟اولا امار میگه تعداد زنا بیشتره.....امار رهنمایی رانندگی میگه راننده های زن رو به افزایشن...

دیگه وقتش شده جکامون رو اینجوری شروع کنیم :یه روز یه زنه پشت فرمون بود..........

والا با این پارک کردنشون.....

فرستنده : Iman







می دونی اوج بدبیاری یه خانم کجاست؟

اینکه بره بهشت...

ولی ببینه فامیلای شوهرش هم اونجان!!

فرستنده : آرش







مادره خطاب به پسرش: نیوتن رو میشناسی ؟

پسره :نه کی هست؟

مادره : اگه به درسات بیشتر توجه میکردی میشناختیش !

پسره: خیلی خوب ، پارمیدا رو میشناسی ؟

مادر : نه !!!

پسره : اگه به شوهرت بیشتر توجه میکردی میشناختیش :|

فرستنده : >>.<<







من کرم لایک کردن داشتم ینی قبله اینکه کامنتیو بخونم لایک میکردم اومدم این عادتو ترک کنم دفه بعدی ک اومدم هیچیو لایک نکردم شب ک خوابیدم خواب اون دنیارو دیدم ک بم میگفتن تو این کامنتایی ک خوندیو ازش لذت بردی لایک نکردی جوابگو باش منم از خواب پریدم اومد خوش خنده همه رو دوباره لایک کردم:| خو چیکا کنم دیگ یکی یه راه پیشنهاد کنه ک این عادتو ترک کنم عوارضم نداشته باشه ممنون:)

فرستنده : Shervin







مدل مو در چند دهه اخیر و آینده:

دهه های 40 تا 55: بسیارمرتب ورسمی شونه میزدن که خط فرق یه میلی هم اینور و اونور نمیشد

دهه 55 تا 65:مدل کج و یه ور و بسیار مثبت

دهه 65 تا 75:موهای فرفری و دم طوقی و پش بلند و شهلایی:-)

دهه78 تا 85:رپ مد شده بود و تیپ های سوسولی و فرق وسط

از 85 تا الان: اوج جنگولک بازی و مدل های مختلف:)) تازه گی ها هم که صبح که از خواب پا میشند همونجور نا مرتب میان بیرون چون مده:)))

دهه 1395 تا 1400:صبح که از خواب پا میشند با کله میرن تو دیوار که موهاشون کف سرشون له بشه و بیان بیرون:)))

از دهه های بعد فک کنم قیافه ها یه چیزی تو مایه آدم فضایی ها بشه که تو جنگ ستارگان نشون میداد:-))

فرستنده : smj13سید مصطفی







فرق بین فیلمای ترکی و ایرانی میدونید چیه؟!

تو فیلمای ترکی آخر فیلم دختره میمیره ولی تو فیلمای ایرانی آخرش پسره میمیره:)))

جالبه تو فیلمای ایرانی اگه دختره قرار باشه بمیره پسره رو هم باهاش میکشند:)))

فرستنده : smj13سید مصطفی







آقا دیروز سر کلاس فیزیک استاد گفت هفته دیگه امتحان میگیرم.باور کنید. به جان خودم 3 ثانیه نشد یه دختره گفت استاد الان آماده نیستیم.میشه هفته ی دیگه امتحان بگیرید؟

هنوز هر موقع یادش میوفتم میزنم زیر گریه

بدبختیم ما پسرا

اونایی که قبول دارن بزنن لایکو

فرستنده : leito







من تو حالتهایه عادی با دهنم نفس میکشم نمیدونم چرا سرما میخورم اصرار میکنم ک حتما با بینیم نفس بکشم؟؟؟؟

فرستنده : Shervin


















کلمات کلیدی : خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خوش خنده خان | خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خوش خنده خان|



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد