Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک متفرقه





امروز دمه ارایشگاه - زنونه-منتظر دوستم بودم .

یه خانومیم کنار من دمه در واستاده بود -سانتی مانتال-داد زد فرشته زودتر بریم دیر میشه یهویی یه خانومی اومد بیرون با یه پوشش زخیم از ارایش رویه صورتش با موهایه شینیون ولی شال گذاشته بود با مانتو و شلوارم بود ب نظر نمیرسید بخواد بره عروسی ولی ...

هیچی اخرش دوستش گفت (اخر کدوم کافی شاپ میریم؟؟؟)

دختره(نه بریم قلیونسرا)

من چ عرض کنم اخه کافی شاپ و قلیونسرا میرین عروسی یه جا دیگس:|

خدارو شکر کردم ک دوسته من مثه اینا نیس یهو دیدم یه خانوم دیگه در اومد اونم احیانا میخواست بره عروسی کشیدم کنار رد شه زل زد بم...

یکم ک دقت کردم ...بعععععععله خاک بر سرم کردن 

(هیچوقت در باره ی کسی قضاوت ب نکنین سره خودتونم میاد)-سرم اومد ک میگمااا-

فرستنده : Shervin







ما دهه هفتادیا بچگیامون عجب بازیایی میکردیما!

مثلا دختر بچه ها(دخمل بچه های همسایه هامون)جمع میشدن دستای همدیگه رو میگرفتن تندتند میچرخیدن وهی این شعر رو بدون هیچگونه خستگی میخوندن و تکرار میکردن:آلیسا آلیسا جینگیلی آلیسا هی 

جینگیلیسه جینگیلیسه جینگیلی آلیسا 

هی

جینگیلیسا جینگیلیسا جینگیلی آلیسا

هی 

جینگیلیسه جینگیلیسه جینگیلی فرانسه 

هی

عجب بچه های بانمک وشیرین عقلی بودن هااا!!!

اما الان همشون یه پا خانوم شدن برا خودشون!

هههههههههههی بچگی کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فرستنده : مهران







سوال:جمع "اژدها" چی میشه؟!

جواب:وای چقدر اژدها

اژدهایان

اژدهایون

اژدهاجات

اژدهاها

اژدهاین

چندین اژدها!!!!!!!!!!

نه بچه ها واقعا جمع اژدها چی میشه؟؟؟؟!خیلی دوست دارم بدونم اگه میشه بهم بگین

فرستنده : مهران







چند نفر حــــال کردن باتعطیلـــــی دانشگاها؟؟؟؟

من که خــــودم به شخصه امتحان امتحان دیفرانسیل داشــــــــــــتم ذوق مرگ شدم :)


فرستنده : Shey2nak







دیرو بَــعداز ظهر رفتم تیغ ژیلــت فیوژن بخرم؛...

فروشنده گفت بسته چهار تاییش 50 هــــــــــــزار تومن :)

یه لبخند ژکوند تحویلش دادمو صحنه رو ترک کردم

یه ته ریشـــــــــم داشته باشیم بد نیس :)

فرستنده : Shey2nak







یک نکته خیلی خیلی خیلی کوچولو

دقت کردین کسانی که زنگ میزنن به شبکه های ماهواره ای (همه شبکه های فارسی زبان) و نظر میدن یا انتقاد و یا تعریف میکنن همه آقایونی هستند با فرکانس صدای متوسط (نه خیلی زیر و نه خیلی بم ) خوش صحبت هستند ، تپق نمیزنن، برای هر سوال اتفاقی هم یک جواب درست و باحال دارن و از همه مهمتر اینه که لهجه ندارن در نهایت هم اگه مخالف قضیه ای باشن قانع میشن

مورد مشکوکه هااااااااااااااااااااااااااا

فرستنده : amirerfan







پسر داییم رفته مهد کودک یه دختر سفید با موهای خیلی روشن دیده به مامانش گفته : مامان این دختره چرا انقدر کمرنگه؟

فرستنده : feri.miran







یه مورد ۷۳‌ ای داریم ۶ ماه نشده رفته دانشگاه ...

اونوقت تو فیسبوک استاتوس گذاشته مدرسه‌ها تعطیل شد بچه مچه ها ریختن فیسبوک!

دوست خوبم خودت آروم از کادر خارج شو, تا نزدم لهت کنم :|

باریکلا ....

فرستنده : Tabby







رفتم مغازه آدامس بخرم ..

به فروشنده گفتم آقا آدامس orbit چنده ؟

گفت دو هزار تومن .

گفتم گارانتی هم داره یا نه ؟؟

طرف بهش بر خورد ...

فرستنده : sorosh-021







شما هم جزو کسایی هستید که وقتی کاربریتون رو توی خوش خنده وارد میکنید سه ثانیه رو تحمل نمیکنید و روی کلمه اینجا کلیک میکنید؟

فرستنده : amirerfan


















کلمات کلیدی : خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خوش خنده خان | خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خوش خنده خان|



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد