Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

Jokestoon

وبسایتی بسیار جالب و دیدنی که در آن می توانید جدید ترین جوک ها ، خاطرات خنده دار و اس ام اس های جدید و عاشقانه را بخوانید

جوک متفرقه





هر کی مثل من تا حالا طرف فیس بوک نرفته با وجود اینکه اینهمه طرفدار داره و ذکر خیرش همه جا هست با وجود اینکه هر روز به اینترنت دسترسی دارم و 24 ساعته کانکت هستم لایک و بزن ببینم آمار چقدر می شه ها 

فکر نکنم کسی لایک بزنه البته

فرستنده : MEHDI >>>100% mokh







هرکی که مثل من موقع خوردن بستنی لیوانی اول پوش بستنی رو لیس می زنه لایک کنه!!!!

اصلا هم خجالت نداره این به خاطر شمّ اقتصادی بالای ماست!!!

فرستنده : مهران







دخترا توسن 18 سالگی فقط به دکتر و مهندس با خونه و ماشین و تمام امکانات فکر میکنن.....تو سن 24 سالگی میگن حالا مهندس یا دکتر هم نباشه عیبی نداره....فقط پولدار باشه....تو سن 27 سالگی میگن پولدار هم نباشه مشکلی نیست....فقط معتاد نباشه....تو سن 30 سالگی میگن نر باشه....خر باشه...مهم نیست !!!!!!!!فقط منو بگیره که نترشم !!!

فرستنده : Danesh







من نمیگم به خانمها گواهینامه ندینا، فقط بی زحمت واسشون جاده جدا هم درست کنین!!

دیروز نزدیک بود با یکیشون شاخ به شاخ بشم

من نمیدونم تو جاده مانع که نبود پس چرا زیک زاک میرف دختره؟؟؟

فرستنده : Danesh







مظفر قالب یخی را روی سر گذاشته بود وچکه های آب روی سرش می ریخت و می گفت :

جل الخالق

از او پرسیدند که چرا می گویی جل الخالق 

گفت آخه اصلا سوراخ ندارد ولی چکه می کند

فرستنده : erfi







آهنگ اگه یه روز به نظرم اگه این جوری بود بهتر می شد: 

اگه یه روز بری سفر

خو برمی گردی به درک

فرستنده : mehrshad







ملت میرن آتلیه عکس میگیرن. نیم کیلو فتوشاپ رو صورتشون خالی میکنن بعد وقتی میری از نزدیک میبینیشون قصر رویاهات تبدیل میشه به یه همکف 40 متری :)))))

فرستنده : رضا 30سو







خداییش اگ این فک و فامیلامون و پارک دوبل خانوما نبودن خوش خنده دچار بهران جکی میشد خخخخخ

فرستنده : Shervin







ماشینم خراب بود ، آزانس گرفتم برم سر کار ، یه پراید 141 ، با کمبربندهای سفت تو راه حرف افتاد از ماشین و بهترین مدلش تو ایران ، ایشون از 141 دفاع کرد و من تعصبم رو نسبت به ماکسیما اعلام کردم . به جان خودم پشت چراغ قرمز یه دفعه زل زد تو چشمام و گفت : نه آقا گول این حرفها رو نخور ماکسیما مگه چیه فامیلمون یه دونه داره دیگه ، همه چیزش مثل پرایده فقط آیینه هاش برقیه ...بنزین هم زیاد مصرف می کنه نمی دونم فقط چرا من که هی پشت سر هم خندیدم ناراحت شد آخه من به این نتیجه رسیدم اگر همه چیزش یکیه حتما آیینه هاش زیاد بنزین مصرف می کنه دیگه

فرستنده : arash262







یادمه هر روز میرفتیم بقالی جلو مدرسه مون 1500 میذاشتیم رو دخل آقا رضا...اونم خودش یه بسته آدامس خرسی سی تایی کامل میداد دستمون... میشستیم سر کلاس این معلمایی که باهاشون لج بودیم نفری یه آدامس خرسی دهنمون... بوی آدامس خالتو به هم میزد... 24 نفر باهم آدامس میجوییدیم! 

حالا میریم تو بقالی 1500 میذاریم آقا رضا سه تا آدامس خرسی میذاره کف دستمون میگه بقیه شو عصری بیار!

آقا رضا :|

ما 24 نفر :(((

معلمایی که باهاشون لجیم :)))))))))

دبیرستانی های آتیش پاره (قدیمو جدید به یاد گچ بازیا بزنن لایکو )

فرستنده : chesh sefid


















کلمات کلیدی : خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خوش خنده خان | خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خاطرات خنده دار | جوک جدید | جوک با حال | سوتی های احمقانه | اعترافات با مزه | داستان طنز | شعر خنده دار | اس ام اس جالب | خوش خنده خان|



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد